Novi proizvodi iz azijske kozmetike

U ovom postu ću pisati o mojim iskustvima sa Kikumasamune hidratantnim tonerom od sakea sa seramidima i amino kiselinama (Kikumasamune Sake Skin Lotion High Moisture).

Ove zime sam imala strašnu problematiku s isušenim čelom. Zima je ovdje bila dosta oštra i hladna, što je u kombinaciji s centralnim grijanjem, tj. isušenim zrakom u stanu, bilo pogubno za moju jadnu kožu lica. Obrazi su bili suhlji nego inače, ali čelo se baš perutalo. Puder i bilo kakav pokušaj bb kreme je bio nemoguć na licu, a i radi velike zime stalno sam nosila kapu što je dodatno pogoršavalo stanje.
Jedno vrijeme sam koristila B vitamin, koji je donekle pomogao, ali nije riješio problem. Probala sam milion krema, hranjivih, masnih protiv bora, hidratantnih. Pravila sam korake, nizala slojeve, ali koža je samo bila na dijelovima masna, a na dijelovima i dalje suha, a kreme su sjedile. Čitajući malo šta bi mi moglo pomoći sa isušenim čelom, naišla sam na Kikumasamune losion od sakea. Recenzije na redditu i po blogovima su bile mahom pozitivne, ali se spominjalo i da zna izazvati prištiće. Cijena je također prilično bitan faktor, jer nije baš najpristupačniji proizvod, iako dođe u izdanju 500 ml. Dostupan je samo online kupovinom, što meni lično nije problem, ali nekome može biti. Najviše sam se premišljala da li naručiti jer ako ne bude odgovaralo, šta uraditi s njim? U Sarajevu ljudi slabo koriste ovakve preparate i teško da bi se to lako proslijedilo. Ipak, odlučila sam se na rizik iz očaja da riješim problem suhe kože i naručila rozu bocu pola litarskog Kikua.



Iz Japana je stigao u rekordnom roku, za manje od pet radnih dana, s obzirom da je naručen u srijedu, šipovan u petak, a meni došao u sanduče u utorak. U recenzijama se spominjao vrlo izrazit miris alkohola, koji je dolazio od sakea, ali ja stvarno ne osjetim ništa naročito strašno. Da, kad se tek našprica, osjeti se pomalo alkohol, ali moj nos očigledno nije toliko osjetljiv, jer sam miris ni ne primjetim, a ispari u roku od par sekundi dok se rasporedi po licu. Ja ga lično utapkam, ustvari ušamaram po licu s oba dlana. Boca je malo neprikladna, odnosno teško je dozirati koliko proizvoda izađe, ali višak se uvijek može umasirati po vratu, dekolteu i rukama, ovisno koliko je proizvoda ostalo nakon lica. Ja losion koristim i za tijelo jer je vrlo vrlo hranjiv, a 500 ml mi stvarno ne stvara paniku da će se brzo potrošiti.

Zašto sake u toneru?


Zato što sadrži dvije dobre stvari za kožu - amino kiseline i kojične kiseline, koje dubinski hrane kožu, izvana i iznutra. Toner sadrži i seramide. Navodno, još jedna ekstra stvar koju tražite od svog super fantastično hidratantnog tonera.

Šta bi Kikumasamune trebao učiniti za kožu:


1. Pružiti ultra dubinsku hidrataciju
2. Zacijeliti kožu
3. Navodno ima i efekt izbjeljivanja, što je karakteristika tipična za azijske proizvode za kožu

Pa da krenemo od pozitivnog

Ono što je dobro kod ovog tonera, barem kada je moja koža u pitanju:

1. Losion je vrlo vrlo vrlo hidratantan. Odmah nakon prvog korištenja perutanje s čela je nestalo. I zaista mislim odmah. Bilo je to kao da sam lice namazala nekih eliksirom hidratacije. Istovremeno, ne masti ostatak lica.
2. Meni nije izazvao nikakve prištiće, što mi je bio najveći strah iz čitanja recenzija drugih djevojaka koje su probale.
3. Nakon tonera i dnevne kreme za lice, šminka mnogo ljepše "sjedne" na kožu.
4. Količina! Pola litra nije šala. Mislim da ću imati tonera do kraja 2017. godine iako ga koristim nekoliko puta dnevno.
5. Mislim da je prihvatljiv za sve tipove kože. Moja je suhonjava, masnjikava, normalna i nekako optimalno hidrira gdje treba, ne masti gdje ne treba.
6. Ljeti bi mogao biti dovoljan uz SPF kremu.

I malo negativnog:

1. Bočica je slatka, nježno roza, ali nepraktična za korištenje. Pumpica prvo nije izbacivala dovoljno proizvoda, a sad izbacuje previše. Također, tek s nekoliko korištenja skontala sam kako pozicionirati dlan da proizvod ne završi na zidu, plafonu, kupatilskim pločicama, svugdje samo ne na ruci gdje bi trebao.
2. Cijena. 16 dolara nije malo za proizvod za lice, ko je na budžetu, ali ako vam koža vapi za hidratacijom, sve druge proizvode možete zamjeniti ovim losionom, to bez razmišljanja.
3. Toner može djelovati mrvu ljepljivo kada se tek stavi na lice. Iako nakon što se upije, nema nikakvog osjećaja ljepljivosti, a čini mi se da krema nakon njega baš odlično prione i fiksira hidrataciju.


Miris, nekima može zasmetati, ako je u pitanju osjetljiv nos ili ako ne volite miris alkohola generalno. Mada meni lično ovo nije bila negativna karakteristika.

Sve u svemu, mislim da je ovo po prvi put da sam toliko zadovoljna nekim proizvodom, da ne mogu vjerovati da pišem kako ne samo da djeluje, već djeluje od prvog korištenja. I od mene ima čistu desetku.


Sastojci:


Water, Glycerin, Butylene Glycol, Rice Ferment Filtrate (sake), Glutamic Acid, Arginine,Leucine, Ceramide 3, CERAMIDE 6 II, Placental Protein, Arbutin, Dipotassium Glycyrrhizate, Glycine soja/Soybean Protein,Maltitol, Methyl gluceth-10, PEG-6 Hydrogenated Castor Oil, Hydroxyethylcellulose, Sodium styrene/ acrylates copolymer, Citric Acid, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Fragrance

Iako ovo nije blog o kozmetici, Kiku sam morala spomenuti i pohvaliti, možda još nekome bude Holy Grail u rutini za njegu lica.

Comments

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak