Ovo ili ono tag

Ostala sam dužna jedan tag koji mi je proslijedila Pepeljuga

ORGANIZACIJA

Novogodišnji ciljevi: da ili ne?
I ne i da. Nemam inače običaj da s Novom godinom započinjem neke stvari ili pravim ciljano planove jer je, eto Nova godina, ali prošle godine jesam i samo ću reći i danas se pridržavam započetog.

Zapisujete li zadatke koje morate obaviti ili ih pamtite?
Zapisujem u većem dijelu stvari za koje sumnjam da bih mogla zaboraviti. A kako vrijeme prolazi pamćenje je sve krhkije i krhkije. Zapisujem već dugo i događaje, dešavanja, te putovanja i ljude. Knjiga mog života bi vjerovatno bila borba jedne žene da zapamti svoj život.

Digitalni ili papirnati planer?

Digitalni. Mada bih voljela imati i neki fancy papirnati, čisto radi emocije koje bude papirnati planeri.

Čuvate li stvari koje ne koristite jer smatrate da će vam jednog dana zatrebati ili ih se nemilosrdno "rješavate"?
Nemilosrdno rješavam. Nekad sam čuvala sve, ali nedostatak prostora i mirenje s činjenicom da se nikad ne vraćam na te relikvije su mi promjenili navike. A i mrzim čistiti prašinu.

Neorganizovani ormar ili neorganizovana kuhinja?
Nijedno. Oboje je 99% vremena uredno, organizovano i uvijek čisto. Pogotovo kuhinja. Alergična sam na neuredne i zapuštene kuhinje, a i na odjeću razbacanu po kući.

UREĐENJE DOMA 

Minimalizam ili maksimalizam?
Minimalizam nad minimalizmom. Ja bih mogla živjeti bez problema u onim klinički minimalno uređenim stanovima. Svakako mi stvari ne predstavljaju dušu prostora, već ljudi i životinje s kojim taj prostor dijelim.

Gotov namještaj iz trgovine ili onaj po mjeri?
Pfff. Ne znam. Jedini namještaj koji sam kupila je bio krevet za spavaću sobu, tamo nekad prije desetak godina. Ali volim iznajmiti lijepo i moderno uređen stan. Nikad nisam živjela u nekoj grdnoj šupi.

DIY ili kupovne dekoracije?
Kupovne. Kakav DIY. Nit' vremena, nit' talenta za to.

Dekoracija zidova - citati/ukrasi ili umjetničke slike?
U situaciji da sam prljavo i bezobrazno bogata bile bi to umjetničke slike. Odrasla sam među zidovima ukrašenim umjetnošću. Zec, Berber, Ramić i sl. Volim grafike, akvarel, ulje na platnu. Doduše u roditeljskoj kući ima i jedan zid ispunjen mojim fotografijama, ne mislim moga lica, već fotografije koje sam napravila na putovanjima, a koje je mati odlučila izraditi i uramiti. To mi je dalo ideju da nešto slično nekad napravim i na svom zidu.

Jysk ili Emmezeta?
Ne znam za Emmezetu, a Jysk mi je onako, mahom skup, bez naročite kvalitete. Rekla bih nijedno. Ali zato Retro Home, Fis i Obi.

ČIŠĆENJE

Čistite li prema rasporedu ili kad imate volje?
Ovisno od stepena moje (ne)zaposlenosti. Ponekad i jedno i drugo. Mali je stan, a Mačkar i ja imamo već razrađen sistem, tako da sve bude gotovo za nekih sat-sat i po maksimalno. Najčešće čistimo nedjeljom, ali ako smo planirali negdje za vikend, onda četvrtkom ja uskočim i počistim dosta toga. U principu nakon što Mačkar očisti dva velika kaveza za ptice i prebriše prašinu, pola posla je odrađeno.
Ako radim, sve ovisi. Imala sam normalne radne dane, imala sam radne dane koji nikad ne završavaju, imala sam radne dane bez slobodnih dana. U tim situacijama bismo uradili generalku jednom mjesečno, a između toga nastojali održavati da ne bude baš rusvaj (što je s dva ljudska i dva ptičja bića u 38 kvadrata ponekad teško izbjeći, ali nije nemoguće). Sve je pitanje navika.

Kupovna ili domaća sredstva za čišćenje?
Kupovna.

Neraspremljen krevet ili neoprano suđe u sudoperu?
Hm. Prije neoprano suđe. Kako je spavaća soba ujedno i dnevna i moj mali gym, nemam luksuz da ne raspremim krevet. Mada i suđe nije neki problem jer imamo mašinu. Ne bih mogla živjeti bez mojih mašina (za veš i suđe) i to prvo gledam kada iznajmljujem stan.

Brisanje prašine ili usisavanje?
Usisavanje definitivno. Mrzim prašinu. Mrzim je gledati, mrzim je čistiti, mrzim osjećaj dignute prašine nakon čišćenja stana na sebi. I onda se desi da stan u kojem živim ima neku hiperprodukciju prašine. I to mutirane, crne, ljepljive, grozne prašine. Malo je stanje bolje nakon krečenja i generalnog brisanja i čišćenja svake police, svake pločice, svakog prozora itd. Mada s obzirom na sve moje prethodne stanove, ovo je i dalje iznad normalnog. Sreća jedna, Mačkar me razumije i svake sedmice prebriše sve sam.

Pranje prozora ili čišćenje pećnice?
Nijedno. Fakat, nijedno.

KUHANJE/HRANA/PIĆE

Planirate li meni ili skuhate ono što vam se jede u tom trenutku?
Većinom planiram jer mi je mrsko svaki dan razmišljati šta da jedem, ali ako jedno od nas ima specijalnu želju za nečim mimo plana, lako se dogovorimo.

Idete li u kupovinu s popisom namirnica ili kupujete "po sjećanju"?
Po sjećanju. Kupujemo na sedmičnoj bazi, većinom jedno te isto i često ta jedna kupovina nije finalna. U Sarajevu ne postoji tržni centar gdje se sve što nam treba može kupiti na jednom mjestu, tako da uvijek bude dopuna, pa nije neki teret ako se nešto i zaboravi.

Meso ili riba?
Oboje.

Slano ili slatko?
Oboje.

Voda ili sok?
Voda.

MODA

Posebna prostorija s mnoštvom odjeće ili manji ormar s probranim komadima?
Manji ormar s probranim komadima, ali kome još uspije da se toga i pridržava?

Hlače ili suknja/haljina
Sve troje. Jednako volim sve troje.

Baletanke/tenisice ili štikle?
Čizme. Ja bih mogla život provesti u čizmama i otvorenim sandalama u ljetnom periodu.

Ogrlica ili narukvica?
Nijedno vjerovatno. Nisam neki fan nakita.

Znate li što imate u torbi ili bi vas njezin sadržaj mogao iznenaditi?
Kako da me iznenadi, ako je ja pakujem?

PUTOVANJA

Jednodnevni izleti ili duga putovanja?
Oboje. Možda s malo većim akcentom na duža putovanja. 
Ne volim frku, stisku s vremenom i pretrpan raspored. Ne volim da me se požuruje. Ne volim srklet i ne volim ljude koji to sve gore vole. 
Volim da uživam. Razvučem. Pravim pauze. Stanem svako malo i fotografišem. Obiđem svako zanimljivo mjesto kuda prolazim.

Strane ili domaće destinacije?
I strane i domaće iako sam domaće mahom obišla.

Kofer ili sportska torba?
Kofer.

Putujete li "lagano" ili ste skloni pretrpavanju torbe/kofera?
Pretrpavam naveliko. Ali mogu. Šta me briga. Čitav gepek je prazan i spreman da bude natrpan. Challenge accepted. Druga priča bi bila da putujem avionom. 

Planirate li detalje putovanja ili više uživate u spontanosti?
Ovisno od putovanja. Nekad je bolje planirati, nekad je bolje ići spontano. Treba znati kad jedno, a kad drugo.

Comments

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj