Na šta trošim pare

Ako izuzmem hranu (na koju nekako najviše ode iz kućne kase i nikad nam nije žao, niti bismo ikada štedili na onome što jedemo), na nekom mjesečnom nivou najviše mi para ode na preparate za kožu i kosu. Na kosu zato što je farbam i zato što vjerujem da je preventiva u svemu u životu najbitnija stvar. Trenutna rutina za kosu nije naročito spektakularna, ali je efektivna, što je najbitnije. Pošto sam nedavno otkrila čari arganovog ulja na kosi i popustila malo s kokosovim jer, iako sam stalno čitala pozitivne recenzije o kokosovom ulju, meni kosa nije naročito beneficirala od njegove upotrebe. Nakon otkrića da mi je kosa niske poroznosti i da joj u principu najviše nedostaje hidratacije, te da jača i masnija ulja ne mogu ni prodrijeti u dlaku, već samo sjede na površini i talože se, kliknulo mi je zašto nisam imala naročite rezultate ni od maslinovog ulja, ni čičkovog, a ni kokosovog. Onda sam prešla na arganovo ulje i kupila Keune bočicu So Pure Moroccan Argan Oil. 

Bočica od 10 ml mi je trajala nekih 4-5 mjeseci, a treba uzeti u obzir da ja kosu perem dva puta sedmično i nakon svakog puta sam ga trackala negdje s pola dužine do vrhova, a pošto je u pitanju duga kosa, nije to bilo baš jedna kap, već po nekoliko kapi svaki put. Nekome ko ima kraću kosu bi sigurno trajalo mnogo duže, ili ako bi se koristilo samo isključivo za vrhove. Pošto mi je to bio prvi susret s arganovim uljem, oduševila sam se jer je mirisalo divno, nije bilo premasno, a kosa bi ga upila i ostala lijepo zaglađena i sjajna. 

Pošto sam nedavno potrošila i posljednju kap gore pomenutog ulja, odlučila sam ponovo kupiti, ali nigdje nije bilo baš ovog Keune, pa sam u zamjenu uzela Olivalovo arganovo ulje po mnooooogo i mislim zaista mnooogo povoljnijoj cijeni. Skeptična je bila ta kupovina, ali na bočici zaista piše Argan, 100% prirodno, organski uzgoj. 


60 ml ovaj put sam platila 21 KM ili nekih 10 eura. Dok je Keune bilo oko 18 KM za 10 ml, ili nekih 9 eura. Ono što me iznenadilo, a što sam se naknadno uvjerila čitajući iskustva po netu jeste da Argan i ne miriši tako ugodno, da i nije baš za direktno nanošenje na kosu NAKON pranja, već bolje ide prije pranja, pogotovo u slučaju kose koja se brzo masti i koja ima efekt otežanosti od ulja. Sad mi je najveća enigma šta je onda u ovoj Keune bočici, jer to su dvije sasvim različite tečnosti i po teksturi i po mirisu i po efektu na mojoj kosi. Doduše probala sam ovo Olivalovo ulje na lice i to jer mi je ponestalo kreme i slobodnog vremena da kupim na vrijeme novu i u muci čime da navečer namažem lice, rizikujem s par kapi ovog ulja. Iznenadila sam se da se moja, inače jako masna koža, nije iziritirala, a ni zamastila. Ništa više makar nego inače nakon osam sati sna, ako ne i manje. Tako da mi nije žao što sam ga kupila i sigurno da ću nastaviti da koristim, samo u njezi lica od sada.
I dalje stoji opcija da ga koristim i za kosu, samo prije pranja, ali zaista tečnost ovog ulja je skroz nepraktična i imam osjećaj da, za ovako dugu kosu niti sam sigurna da bih znala dozirati, niti sam sigurna da bi mi ovih 60 ml potrajalo i blizu tako dugo kao ono Keuneovo. Tako sam na kraju došla do trećeg proizvoda, jer gdje ću ostaviti svoju kosu bez ulja kao leave in tretmana.

U tu svrhu sam na kraju kupila Marrakesh X leave in treatment & detangler od arganovog ulja i ulja sjemenki industrijske konoplje. Bočica je od 118 ml i dolazi u obliku spreja, što nije loše jer je doziranje tako mnogo lakše. Koliko je pristupačna cijena od 8 eura ćemo vidjeti nakon što ovo ulje bude, ili ne bude radilo ono što treba.



Inače je na recenzijama vrlo hvaljeno, ali je baš friška kupovina i nisam još uspjela ni jednom da probam. Iskreno se nadam da će ostvariti sve ono radi čega je i kupljeno, a to je da mi nahrani kosu, zaštiti od lomljenja čemu je sklona posebno u ovom nadolazećem hladnijem periodu, olakša češljanje i stiliziranje. To su ujedno sve stvari koje tvrde da ovaj proizvod pruža.

Također kao friška kupovina je i Wet Brush. Imam makadamijinu četku za kosu, ali u zadnje vrijeme je kriminalna kod češljanja duge mokre kose, posebno ako je ne natopim regeneratorom prije ili nečim za lakše raščešljavanje, a čak i nakon svega toga, plače mi se od muke kad se češljam, ne baš jer me čupa, nego jer nije to više ona glatkoća češljanja i vidim po vrhovima da mi lomi kosu. Inače mi je ta četka bila otkriće, ali treba priznati da sam je kupila prije nekih godinu dana i zupci su vjerovatno istrošeni od svakodnevne upotrebe i nije više ona ista četka kao kad sam je tek kupila. Wet Brush je isto jako hvaljena, a i sviđa mi se što ima izgled klasične četke za dugu kosu sa ručkom i sve. Nekako mi djeluje kao bolji i efikasniji dizajn za nas kosata stvorenja.


Inače dolazi u raznim bojama, ali 'ta će mi neka fluorescentna zelena četka. Vidim da je hit te neke lude kombinacije boja na svemu i svačemu, a meni crna boja zakon.



To je to što se tiče noviteta za kosu na koje sam velikodušno potrošila pare ovaj mjesec, a što se tiče lica, kupila sam samo dva proizvoda. Avene Cleanance Expert kremu za lice i Babylove kremu s pantenolom za ultra senzitivnu kožu.

Inače zadnjih dva-tri mjeseca koža lica mi je najveći izazov, jer je sasvim neočekivano sve otišlo dovraga. Napali su me bolni potkožni prištevi, najviše u predjelu vrata, ali i na predjelu čeljusti i obraza. Prije nego što mi je lice tako divno buknulo koristila sam Bioderminu Sebium Global i mada nisam vala bila oduševljena, bar iz aspekta kontrolisanja sebuma, makar je hormonske akne držala pod kontrolom. Nakon što mi je lice odjednom buknulo prištevima, ona više nije bila nimalo adekvatna. Pošto je njega problematične kože s hormonskim aknama svakako ustvari samo bacanje para u vazduh, jer ništa živo na kraju nije naročito efikasno, osim da preživiš taj hormonalni period ili na druge načine staviš hormone pod kontrolu, bilo mi je nekako svejedno šta ću kupiti. Kako Biodermine Sebium AKN nigdje nije bilo na stanju, a u apoteci mi rekoše da je ovo zamjena za Avenovu Cleanance K, na kraju sam rekla haj daj i bacila 15 eura, jer sve je to iz mog iskustva pišanje uz vjetar.


Ova nova krema nema ni AHA ni BHA kiseline, ali jeste namjenjena kao hidratantna krema za smirenje prišteva i crvenila. 

Babylove sam kupila jer samo čitam kako su divne i krasne te dječije kreme iz DM-a, a treba mi nešto blago i smirujuće za svakodnevno trackanje lica kad ga ne želim mazati ovom gore pomenutom Avenovom. Na pozadini piše da štiti kožu od crvenila i pomaže regeneraciju iziritirane kože. Dalje kaže da je u pitanju blaga receptura s uljem noćurka, pantenolom i vitaminom E. Za ono koliko je mislim koristiti, a to je nakon pranja lica poslije vježbanja, mislim da će biti ok, s nadom da neće uzrokovati dodatne gadosti na licu. Kako je bila nekih 2 eura, ako ne bude ok makar ću mazati ruke. 


Koja je vaša finansijska slabost? Konzumeristički porok? Recite mi da mi bude lakše...





Comments

  1. Meh..ja, kad bih mogla, samo bih na kozmetiku novce trosila..dobro, i na knjige..i poneki koncert :)
    Nego daj reci mi cime se farbas..povukli moju dragu Oliu odavde pa vise nisam pametna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neću ti ja ništa pomoći jer se farbam oduvijek kod frizera. To je valjda jedna stvar u kojoj sam sasvim nesposobna da probam sama. Haos je bio kad mi je jednom rekla kako preljev da smješam i stavim... :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka