Maybe you're living in my world. I'm not living in yours. You're just material for my songs.

Prošao je mini godišnji prije pravog godišnjeg. Provela sam ga u krevetu, gledajući filmove. 
Poželjela sam provesti par dana na pauzi od svega. Gledajući filmove i ne razmišljajući o stvarima, pogotovo znajući da me sad čeka put i provod, pa nakon toga krečenje, ugradnja klime, čišćenje i hrpa drugih stvari koje treba odraditi.

Imam tri filmske preporuke i dvije serije. Ko je u potrazi, možda nađe nešto za sebe.

Sing Street je jedan slatkasti feel-good film. Ima dobre šale, zanimljivu scenu i kostime, muziku iz osamdesetih, razradu i psihološki uvid u temelje porodica koje se jedva drže skupa i na kraju neminovno i raspadnu. 
Probudit će uspomene na tinejdžerske dane iz srednje škole, kada ste činili hrabre poteze, iz luckastih razloga. Meni je prijao.

Green Room sam dugo čekala da dođe na Popcorn i kad sam ugledala da je konačno stigao, odmah je pao plan za tu večer i gledanje Patricka Stewarta u jednoj opakoj ulozi. 

10 Cloverfield Lane je u domeni malo napetijih trilera, ali ne bih ga ocijenila hororom. Bez obzira na to, film je odličan, napet i sa stalnom nedoumicom koja je verzija filma istinita. Ako ste gledali prvi dio, možda vam i ne bude tako napet jer ćete biti upućeni u priču (donekle), ali velike su šanse da se nećete ni sjećati prvog dijela, jer su filmovi u većem dijelu nepovezani i izbačeni u razmaku od osam godina.

Odavno već želim preporučiti seriju Orange Is The New Black, a nakon zadnje sezone pogotovo. Netflix je zakon jer je čitava sezona odmah dostupna.
Druga preporuka je The Night Manager, serijal s kojim imam love-hate odnos, jer sam očekivala više od AMC / BBC serije. Posebno u aspektu detalja, oko kojih mi cjepidlake / ovisnici o serijama znamo dramiti, ali je svejedno jako dobra serija. Čitava sezona od šest epizoda je odmah dostupna.

Comments

Post a Comment

Popular Posts