Pitalica skitalica

Jesam li ja jedina kojoj vrućina nije ista u kontinentalnim gradovima i morskim gradovima?

Nikad mi nije bio jasan taj fenomen. Ne znam da li je čisto na psihološkoj bazi, jer si na moru (najčešće) na odmoru i daleko od pameti, stresa i obaveza ili ima tu nešto konkretnije. U morskom zraku, soli, palmama, količini vlage, atmosferskom pritisku?
Danas u osam ustala da prije vrućine obavim šta trebam. Ali džaba, već oko 11-pola 12, da sjedneš u hlad i predaš i sebe, i ženu, i djecu, i kule, i vojske. Eto sve, samo daj klimu ili nešto, da puše u mene, ili nekog da mi maše i pravi limunadu s ledom. Pa to je grozno. Oznoje se leđa, koljena, neka nenormalna mjesta za koja nisam ni znala da se mogu oznojiti.


A na moru. Milina. Pa znala sam u onaj najveći zvizdan da krenem na plažu. Bosa, gola i nit je vruće, nit se znojim. Sve nekako potaman. 


Comments

  1. Kaj ti je? Pa nije tlak isti, nema sparine na moru, nisi okružen planinama (Sarajevo) ili močvarama u kotlinama i whatnot. Na moru 37 C nije problem, u Zagrebu na 37 puzim.
    Naravoučenije: presel se ti, ćerce, par mjeseci na more ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preseli se dozivotno na more :) Ja cu odmah za tobom :))))

      Delete
    2. Haha, nek' si mi se nagovorila! :D Zaboravim nekad kako kotlina utiče na vremenske uvjete i zimi i ljeti, ponajviše u negativnom smislu.
      Tačno ta sparina je najgora, kao da si u stalnom balonu pod pritiskom.

      Delete
    3. Pepeljuga, na Hvaru bi mi i šupa bila dovoljna, samo da je upisana pod mojim imenom. Odmah bih ja trčeći. :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts