10 random lajkova

Mojih 10 random FB lajkova.




“We met while he was renovating a house for me and my ex-husband. My ex-husband wasn’t interested in helping. He kept saying: ‘Go with Howard to pick out the windows.’ And: ‘Go with Howard to pick out the doors.’ Well, Howard and I were getting along so well, my ex-husband eventually said: ‘Just go with Howard.’" - HONY



The oldest bromance of them all. - Muppeti



Zombijana Bones jer totalno suosjećam s ovom pričom.






Lajk kod prijatelja.



Svi lajkaju mice, samo ja ptice.



Is this you? Apparently now you are going under the name of Dzevad Alicic in Bosnia and Herzegovina and you are supporting currently incarcerated politician. We thought better of you wink emoticon 
Paper this was in is called Dnevni Avaz, in case you want to know. 
- Kad je Ricky Gervais osvanuo kao Dževad Aličić u lokalnim novinama.



 
 Moja djeca: Kithaka je usvojen prije tocno godinu dana, a Kiko smo usvojili prije dva mjeseca. Cudan je osjecaj biti usvojitelj slonu i zirafi. Sreca, pa djeca ne zive sa mnom. smile emoticon
 Fondacija iz Kenije, The David Sheldrick Wildlife Trust kroz Foster parent - program za usvojitelje osnazuje svoje kapacitete za spasavnje zivotinja od krivolova i vodi brigu o zasticenim vrstama Afrike. 
- Kad je prijateljica usvojila slona i žirafu.







Patrick Stewart i Ian McKellen za Novu godinu.
Ko njih ne bi lajkao.
















Comments

  1. Moji favoriti tvojih lajkova: Ricky G., Patrick i Ian, oči sam ostavila na kozmetičkim :D i HONY s ovom pričom ( pratim ga pa znam za taj par) :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak