The good, the bad, the ugly žužu

Dobra ja nastoji napraviti balans da bude dobra prema drugima, a pri tome da ne bude loša prema sebi. To je najveći izazov dobrote, jer ljudi znaju zajahati dobrog čovjeka, kao dobro magare, misleći da imaju pravo, jer dobri ljudi su u očima takvih zapravo samo dobre budale. 
Pomak sam ostvarila tek kad sam počela udaljavati sve one radi kojih sam neprestano trebala kompromitirati samu sebe. Ako, da bih nekome valjala, ja prvo moram biti manja osoba... manje pametna, manje sposobna, manje karakterna, manje lijepa, manje ponosna, manje emotivna i šta sve ide uz takve ljude, reći ću ne hvala i udaljiti se.

Loša sam kada propuštam prilike i mogućnosti iz straha i sumnje u sebe. I dan danas se podučavam lekciji da ne sumnjam u sebe i svoje instinkte. Ali nije lako. 
Loša sam kada previše razmišljam o tome da udovoljim drugima i onda zapnem u scenarijima u kojima ne želim nikako biti. Još jedna bitna životna lekcija, imati hrabrosti da živiš život kakav ti želiš, a ne kakav se od tebe očekuje.

Grozna sam kada me slažu, prevare i prave budalom. Ne reagujem ništa bolje na dvoličnjake, licemjere i igrače koji imaju skrivene motive. Na predrasude, osude i nepravdu ne mogu i ne želim zažmiriti. Bilo da je upućeno meni, ili nekome drugom. Ne želim biti nijemi posmatrač i jedna iz mase dobrih ljudi koji nisu uradili ništa da zaustave loše.



Comments

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka