Šta Mačkar nosi u krevetu

Nijedno od nas ne nosi pidžamu. On najčešće spava u boksericama i potkošulji. Jedno vrijeme je imao običaj preko toga još obući i majicu s rukavima što mi je bilo nevjerovatno jer u našem stanu temperatura nije nikad ispod 25 stepeni. Na kraju sam ga tjerala da to skine, jer je sa njim spavati svakako ludnica. Čovjek je uvijek vreo i uvijek gori. Što je super kad je vani hladno, ali kad je toplo, ne želiš spavati pored grijalice. 
Radijatore smo zavrnuli maksimalno, pa opet su topli većinu dana ako centralno grijanje radi. Svako veče prije spavanja širom otvorimo prozor da je što svježije, jer onda ugodnije spavamo, ali opet mali stan se začas ugrije.

Znam da je Bitchy pisala da ne razumije ljude koji mogu spavati goli i kako se ne smrznu. 
S druge strane, ja ne razumijem kako ljudi mogu spavati potpuno obučeni, u pidžamama. Ja od tamo negdje 16. godine ne posjedujem pidžame. Najviše što obučem na sebe je Mačkarova široka majica, jer je odlična spavaćica. Ne omotava se oko mene, nije preduga, nije preuska i ne fata me srklet od nje. Ljeti ne mogu podnijeti ništa. Spavam gola i samo postarinski što bi rekla moja nana "preko bubrega" prebacim lagani pokrivač. Ljeti su nam i prozori otvoreni po cijelu noć. Opet bude vruće, pogotovo kad su tropske vrućine naveče i tad je patnja. Po cijelu noć ne zaspem.

Mačkar uvijek može zaspati. Zavidim mu na tome. Samo što legnemo, ja još uvijek štimam da je sve glatko i da me ništa ne žulja, a on tamo trza nogama i znam da već spava k'o klada.





Comments

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju