O tužnom Mačkaru

- Duši, šta te rastužuje?
- Baš ništa. Ja sam jedan sretni zeka.



I stvarno je istina. Ne samo da ga je teško rastužiti, nego se mora i dobro potruditi da ga se naljuti. Za ovih nekoliko godina koliko živimo skupa, pamtim svega par situacija kad je bio zaista ljut. Ali čak i tada to je bila blic ljutna, kratka reakcija na ljudske gluposti. Oba puta je bila situacija vezana za posao. Jednom su ga nazvali u pola sedam ujutro i popizdio je jer je bila u pitanju neka glupost, a niko nije zaključio da je možda nenormalno zvati nekoga u pola sedam ujutro, dok se još nije ni ustao iz kreveta. I jednom su ga nazvali za vrijeme praznika, na slobodan dan, i to dok mi je pravio ručak jer sam bila bolesna i tada je popizdio jer mu je zamalo ručak propao baveći se tim pozivom, a opet je bila u pitanju neka glupost, ništa hitno što nije moglo sačekati sutra.


Jedini put da ga se ja sjećam tužnog i suznih očiju je bilo dok smo gledali ovu epizodu How I Met Your Mother, kada Marshall sazna da mu je umro tata...


Comments

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju