O posljednjem filmu kojeg sam gledala

Imam prirodni i vještački posljednji film, pošto sam znala da se u blog izazovu javlja ova tema, a posljednji film koji sam slučajno i donekle prirodno pogledala mi se nije svidio i nije mi se pisalo o njemu, onda sam vještački i samo radi ove teme pogledala još jedan.

Prirodni film je bio The Dressmaker. Pogledala prije 3-4 dana jer sam vidjela da je izašao na Popcorn, a vrzmao mi se po listi na imdb. Znam da je baziran na knjizi, ali mi se uopšte nije svidjelo kako je adaptiran za film. Doduše nisam čitala knjigu, ne znam ni da li bi mi se svidjela knjiga.
Film ima lijepe kostime. Ima i Kate Winslet i Liama Hemswortha. Sve ostalo je repetitivna radnja, previše crnog humora, koji nije naročito smiješan.



Vještački pogledan zadnji film je bio James White. Pogledala sam ga jučer. Ovo je onako pomalo emotivno težak film. Ako ste u raspoloženju za nešto razbibrižno i veselo, ne preporučujem. Radnja se vrti oko momka u ranim dvadesetim koji je ostao bez oca, a brine se o majci koja boluje od tumora. Cijela radnja filma je nabijena emocijama i težinom brige za bolesnog roditelja.
Kraj je posebno sumoran jer ništa nije razjašnjeno, ostaje na nama da mislimo šta će biti s Jamesom i kako će izgledati ostatak njegovog života.
Zanimljivosti ovog filma su da bolesnu majku glumi Cynthia Nixon, koju nisam gledala odavno na filmskom platnu. Dobro je odradila svoj posao ovdje. Druga zanimljivost, film je premijerno prikazan na Sundance festivalu 2014. gdje je osvojio nagradu publike "Best of Next." Treća zanimljivost je da ima jedan čitav psihološki odjeljak ovog filma u odnosu oca i bolesne majke koju mora njegovati, a koji će vas na momente dosta zamisliti, pogotovo ako poznajete lično slične scenarije, kao što je u mom slučaju. Jedan poznanik je godinama, sve do smrti, brinuo o svojoj šizofreničnoj majci. Zanemarivši pri tome svoj kompletan život, jer ga u tom scenariju nikako nije mogao imati. Napustio je fakultet, nikad se nije zaposlio, nije imao veze, pa ni prijatelje. 
Uvijek pomislim da je dijagnoza njegove majke njemu naročito bila posebna kazna i to iz više uglova.




Comments

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka