Izazov / blog challenge

Čitam kod Bitchy Dust da je pripremila izazov za pisanje narednih 30 dana. 
Od kako sam 2014. sasvim napustila blog i stavila katanac za javnost na godinu dana nikad nisam baš u potpunosti vratila naviku da pišem. To je prvi razlog zašto mi se izazov čini zanimljivim. Drugi razlog je što sam nagovorila mog najdražeg Mačkara* da izazov odradi sa mnom. Pravilo je da je jedna tema moja, naredna njegova i tako naizmjenice, dok ne prođemo kroz svih 30 dana.


*Mačkar je odrastao muškarac koji zastane svaki put kad vidi mačku da popriča sa njom; kojem nije mrsko da svako jutro pripremi doručak za mačke koje se vrzmaju oko njegovog radnog mjesta; koji obožava da spava s macama i jako je tužan kada mačor odbije da prespava u krevetu nego radije ode u ladicu od ormara; koji stalno kupuje igračke za mace i najdelikatesniju puretinu te je sasvim razmazio mačora. Moj dečko je Mačkar. 





Comments

  1. Treba nam još mačkara na ovome svijetu :D
    Drago mi je da sudjeluješ u izazovu i jedva čekam nove postove ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka