Četvrtak je za suočavanje sa pogrešnim životnim odlukama

Ništa gore nego kad prihvatiš ponudu za posao u struci.
Prihvatiš posao da se prisjetiš što si ono uopšte studirao mukotrpno da bi dobio diplomu. 
Da bi dobio diplomu, da bi ona visila na zidu i skupljala prašinu. 
I tako lijepo dobiješ posao, počneš raditi i onda skontaš da mrziš taj posao i tu svoju struku i ljude koji se time bave iz dna duše. 
I da nema ničega dosadnijeg i jadnijeg od tog tvog, pri tome vrlo stresnog, posla i te tvoje mukotrpno dobivene diplome i mizerne plate koju zaradiš pri tom.


Comments

  1. oh, poznato.
    moj posao nema mrve povezanosti s mojom diplomom.
    moja diploma zauzima prostor na nekoj polici. Još na faxu sam shvatila da fax nema veze s poslom koji bih, posljedično, trebala raditi.
    Ok, čovjek uči dok je živ. nadam se da imaš alternativu negdje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam ih više, ali sve zahtjevaju korjenite životne promjene, a čini mi se da sam stara za toga više. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Svi se batrgamo u istim govancima. :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts