Stvari koje zaboravimo cijeniti

Ležanje na leđima je jedna od njih. Koliko sam vremena u životu do sad provela ležući na leđima. Vjerovatno se nakupilo dana ili i sedmica koje sam provela samo ležeći na leđima. Većinu vremena od toga sam sigurno bila potpuno nesvjesna da to radim, da u tome ima nešto čarobno, da je to neophodna potreba.
E sad kad to ne mogu, sad se sjećam ljepote tog osjećaja kada se ispružiš i raširiš cijelom dužinom i širinom. Kada praviš zvjezde na krevetu ujutro u želji da rastegneš svaki dio sebe, što više.

Samo su dvije noći prošle, a ja već patim pomalo u duši za tom jutarnjom rutinom. Zamišljam sve one divne trenutke kada sam se kao mačka rastezala sve do nožnih prstiju...


Comments

  1. Toliko je toga sto uzimamo zdravo za gotovo, a na cemu mozemo biti zahvalni... Lezanje na ledjima mi nikad nije palo na pamet kao nekakav razlog za zahvalnost, zato hvala ti na osvjestavanju :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts