Gledala sam/Gledam

Zaboravih prošli put spomenuti da sam gledala i Hobita i da više nemam namjeru gledati ništa iz tog serijala, osim možda u komadu u trenucima najvećeg životnog očaja. Isto mi se desilo kao i s Dvije kule ... Jedva izdržala do kraja filma. A još sam gledala u 3D varijanti. I opet, vjerovatno sam trebala prvo pročitati knjige prije upuštanja u avanturu s filmovima. 

Pogledala sam i SLP i izgleda da ću biti jedino žensko u okolici kojoj je film bio prosječan. Pa je li samo meni bio tako totalno predvidiv? Dobro nije da nisam i ranije gledala skroz predvidive filmove, ali od toliko nahvaljenog sam očekivala daleko više. Ipak drago mi je da ga jesam pregledala jer prepoznah dobar dio sebe u ovome:

I do this! Time after time after time! I do all this shit for other people! And then I wake up and I'm empty! I have nothing!
(ima tu još par dobrih izjava, ali ne mogu naći kompletan citat).

I sama se ovako ponašam, a onda i osjećam i to već dobrih desetak godina i sada prestajem.
Nije da nisam bila svjesna da to radim i nije da vjerujem u karmu i da će se bilo šta od toga vratiti, ili da će mi ljudi ikada reći hvala onako spontano, ili da su ljudi u suštini dobri i da im samo treba vremena da nadođu, pa će onda primjetiti sve to što drugi urade za njih, sve one sitnice, ili i ono puno krupnije. Jer neće. Osim na filmu.
U životu je stvar drugačija i ljudi su danas prečesto krajnje arogantni i samodopadni. Do mjere da nisu ni svjesni kada im učiniš neku uslugu, pomogneš da prevaziđu problem s nekim konkretnim rješenjem, daš ako ništa motivaciju za naprijed, dobro društvo i raspoloženje, nabaciš osmijeh. 
Sve su to sitnice i istina bez toga se može živjeti, ali nekad su upravo te sitnice ono što čine razliku između podnošljive i nepodnošljive svakodnevnice. A na kraju krajeva nepodnošljiva svakodnevnica nije ničija definicija sreće.

Gledala i One day i zaslužuje daleko bolju ocjenu. Jedina mi je zamjerka što i nije naročito originalan, mada stvarno nisam očekivala obrat kakav se desi pri kraju, pa mu je to plus na iznenađenje. I vrlo je realan. Čini mi se da je radi toga i ovako niska ocjena. Valjda su ljudi navikli da svi romantični filmovi moraju imati hepi end, ili barem nagovještaj toga i to je neka norma. Ali ako oponaša život, dobar film rijetko kada prati normu i radije prikaže istinu - da je život ono što se desi, a ne ono što je pravedno ili što želiš, ma kolika želja bila.


Ovih dana gledam većinom serije (zapravo ne samo ovih dana).
Krenuvši bez ikakvog naročitog reda:
1. Suits! O maj... samo se jedno pitam - kako mi je ovo moglo promaći do sada? Počela sam tek prije sedam dana, nahvalila seriju svima i ne mogu da stanem. 
2. The Walking Dead. Toliko je dobra da se radujem najviše tome što sam od starta redovno pratila svaku epizodu. Da sam se kasnije priključila vjerovatno bih izgubila 2-4-6 dana na dannoćno nadoknađivanje. Uh, naježila sam se od pomisli na narednu epizodu.
3. Dexter. Ustvari gledala sam ga na preskok i ranije, ali sad sam se baš uključila. Sad je postalo zanimljivo. 
4. House. Reprize, počevši od prve sezone. House je moj idol. Nikada neću moći da se sasvim oprostim od te ekipe i svih mojih dešavanja koji su pratili gledanje.
5. The Good Wife. Jednostavno zato što je svaka epizoda odlična.
6. Revenge. Jer su mi serije sa zajebanim ženskim likovima i temom osvete uvijek poseban gušt. 
7. Supernatural. Gledala od početka, gledam i dan danas i uvijek ću ma koliko sezona snimili (za razliku od HIMYM koji su sad već žalosni sa svojim nastavcima). Samo radi ovoga.



Comments

  1. Gledam sve osim dvojke a zadnja 3 sa posebnim uzivanjem :)
    Ako volis neklasicne doktorske serije pogledaj Of the map. Glupsoni su je ubili posle dve sezone..glupsoni!
    A u zadnje vreme sam se navukla na Chicaho Fire :)
    Sta i da je, samo da drzi paznju ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of the map sam gledala već i bilo mi je baš nejasno što su ih ukinuli. Ne mogu vjerovati da je gledanost bila toliko loša.

      Delete
  2. Pravo se uzbudim kad čujem da neko voli Dexa i Supernatural, hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mislim da sam baš na tvom starom blogu prvi put i čula za Dexa. Ustvari nikoga i ne znam još da ga prati. :D

      Delete
  3. Ja ne znam u koju kategoriju ja spadam, ali sam na SLP uspjela zaspati na pola. Muž kaže da je druga polovina puno interesantnija ali mi se nije dalo da je nastavljam i gledam. Mislim, inače zaspim kad mi film ili serija ne može održati pažnju.

    Suits odgledala već odavno. Sad čekam kako koju novu epizodu izbace, kao i skoro sve ostale serije (Dobru ženu posebno). A trenutno gledam Person of Interest i guštam na Jimu Caviezelu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nisi ništa propustila.

      Vidim po komentarima da ima zainteresovanih i onih koji već prate Dobru ženu i baš mi je drago. Kome god sam spomenula tu seriju nisu bili zainteresovani, a zaista je kvalitetna.

      Delete
  4. Ne gledamništa od navedenog, a sve nekako planiram... Valjda ih se i primim jednom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ove serije su navlakuša za nas nezaposlene, ko ima pametnijeg posla i ne treba da ih gleda. :D

      Delete
  5. SLP je i meni prosječan, ali sam baš uživala. Nije bilo patetičnih izjava, glupih dijaloga, ona mi je totalno simpatična, pročitah na iMDB da su dobro prikazali bipolarni poremećaj (rekla osoba s bipolarnim, pa vjerujem iako sam i sama upućena koliko toliko u njega :D) i ja zadovoljna. Nisam previše očekivala, obično mi se ne sviđa ono što ljudi previše hvale.

    One day mi je onako, meni je taj nehepi end tako... kliše.

    A sa serijama sam u nekom drugom điru od tebe :D. Mada me zanima sad Walking dead.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su oba filma skroz prosječna i nijednog se neću sjećati za pola godine. S tim što su mi bajkoviti scenariji daleko najveći kliše. Osim za Diznej možda.

      Eh pa pošto ti je psihologija interesantna walking dead baš ima jednu psihološku pozadinu prožetu kroz cijelu priču. Inače, serija je prema (mislim istoimenim) stripovima i baš nije klasična zombi priča. Ja recimo uopšte ne volim ni zombije ni apokalipse, ali mi je odlična.

      Delete
  6. Au, pa ti svasta nesto gledas, nisam uopste u toku sa serijama (a ni sa filmovima). Ova "The good wife" mi je najvise privukla paznju, bas cu da vidim o cemu se radi.
    P.S. Kad vi, ljudi, stignete sve te serije da ispratite??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj par epizoda sigurno se nećeš pokajati. Serija je za 10. :)

      Ja krivim ovaj period godine, kada je Sarajevo klinički mrtvo po društvenim dešavanjima i onda kad sam kući uglavnom gledam neku seriju ako nemam posla nikakvog. Mada opet da imam neka dobra i redovna mjesečna primanja ili da živim igdje drugo, ne bih sigurno gledala serije u slobodno vrijeme. :D

      Delete
  7. One day! <3 Krasan film! baš bih ga mogla još jednom pogledati!

    Gledamo otprilike slične stvari, osim walking dead, i slažem se sa svakom riječi za Housea :D :D

    Hobit mi je izvrstan, ja sam se navukla na onu pjesmu patuljaka...mada smatram da im nije trebalo da ga razvlače na tri filma (dobro, znam, lova, bla bla...)

    ReplyDelete
  8. Ne gledam ništa.
    Gledala sam Walkin dead, odlična. Gledala Breaking bad, odlična. Gledala Misfitse, odlični.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I SUpernatural ima da počnem pratiti samo zbog vas blogerica

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka