Gledala sam/gleda mi se

Kako to uvijek bude, od filmova od kojih imam velika očekivanja ili ih predugo čekam, ostanem često uskraćena za maksimalno zadovoljstvo. Naprimjer Django (kojem bih i dalje dala čvrstu osmicu), očekivala sam da će biti sigurna 9/10. Film je stvarno fenomenalan, volim svaki Tarantinov film na svoj način, ali opet par puta sam onako u sebi odmahnula glavom. Neke scene su mi bile jednostavno suvišne. I trajao je predugo, moglo se toga i skratiti. Ipak (da ne spoilam neću ulaziti u opisne detalje, koje su mi sve scene bile naprosto fantastične i na koje sam u sebi aplaudirala) dođe mi da ga opet pregledam, jer baš zato što je toliko trajao čini mi se da i nisam od prve sve obuhvatila onako fino i upila kao što bih trebala, pa da mogu reći da sam sad baš pregledala film. I da, Christoph Waltz! Taj čovjek mi je svaki put tako ugodno iznenađenje. Odličan je. Zaista, odličan. I uloge u Tarantinovim filmovima do sada su mu tako precizno pristajale.

Gangster Squad mi je s druge strane bio više meh. Ne volim filmove koji ne ostave neki utisak, ni dobar, ni loš, one mlake koje sam mogla da i ne pogledam. Ne znam stvarno na čemu je nastala toliko pompa. Sad kad razmislim, preporučivale su mi ga cure, pa možda je Gosling za sve kriv.

Isto kao što od velikih i dugo najavljivanih filmova, htjela - ne htjela, dođem u kino s velikim očekivanjima, tako i od onih popljuvanih ne očekujem mnogo. Pa ni od Ane nisam, baš ništa. Prvo sam ovdje napisala da i nije toliko grdan koliko su ga napali i iskritikovali, ali kako sam dalje nastavila pisati dojmove, shvatila sam da možda i jeste. Što se uloga tiče, djevojka koja je glumila Kiti mi je ostavila najveći dojam. Ne znam je li zato što je bila najprirodnija za tu ulogu, i onako po nekim fizičkim crtama i godinama i općenito, ili jer je stvarno tako dobra. Nadalje, osim Alicie, tj. Kiti, Jude Law je jedini bio koliko toliko uklopljen i sinhronizovan s likom kojeg je glumio. Davno sam čitala knjigu i možda mi više sjećanja na radnju nisu reprezentativna i svježa kao prije, ali uklopio mi se prilično dobro u moju sliku o Karenjinu. Znam da me upravo onoliko koliko me Ana iz knjige dovodila do želje da svakog momenta prestanem čitati, jer je toliko mrska, tako i njegov lik nekako pasivno agresivno nervirao svojim djelima mada sam razumjela poentu i korijen njegovog ponašanja. I čini mi se da ga je Jude lijepo ekranizirao. Vronski mi je bio s druge strane totalni i možda najveći promašaj. Što po fizičkim karakteristikama što u izboru glumca. Mada su i ostali bili prilično očajni.
Ipak najveća mi je zamjerka, ne toliko ni na činjenicu da je gotovo sva radnja smještena u pozorište (valjda sam po komentarima drugih očekivala da će biti daleko gore), već na nerazrađene ostale likove i odnose među njima. Čini mi se da su služili jedino i isključivo radi očuvanja kretanja i toka radnje između Ane i onih koji su bili u doticaju sa njom. I to je ispalo previše šturo i površno da je izgubilo skroz poentu koju je imala knjiga. Eh da, kostimi i scenografija - stvarno ništa naročito. To su svi naveli kao neki plus, tu estetsku stranu filma, ali ja je nisam primjetila.

A sad, šta mi se ovih dana gleda:

Ovo! Gleda mi se još od prvog susreta na imdb-u, što je bilo nekad u decembru čini mi se. I vidjela sam da je nedavno stigao i kod nas u kina. Ne znam jedino da li ću naći vremena da ga gledam tako, ili će ići preko torenta. Ustvari nisam ni provjeravala torente, ne znam je li ima neka gledljiva varijanta uopšte. Ali mi se taaako jaaako gleda. I samo se nadam da neće biti opet jedno preveliko očekivanje - preveliko razočarenje.

Zatim, Les Misérables mada sam pretjerano davno čitala knjigu i više nisam sigurna da li je pametno, prije ponavljanja gradiva knjige, gledati ga, ili ipak ne.

Onda tu je i ovaj film. I za njega sam dobila prilično preporuka, ali ne znam hoću li se nakaniti. Nešto i nisam zagrijana pretjerano, barem ovako na prvi pogled, a vjerovatno griješim.

Ima toga još, ali polako.



Comments

  1. Kod pirata, prvi link, neki redsamting - vrlo gledljiv rip. Ceka me vec 5 dana ;)
    Gledaj ovaj zadnji!
    Anu upravo obrisah bez gledanja.
    Opet si se igrala s' blogom juce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene će možda čekati i desetak dana... Kad imam posla nekog stalno.
      Ma malo eksperimentisala. :D

      Delete
  2. O Silver linings and The perks of (iliti, ona dva s ogromnim nazivima koje ne mogu da popamtim :D) se toliko priča i gledaju mi se oba. Sviđa mi se što prvi ima veze sa psihologijom :).

    Sad pogotovo ne očekujem od Ane ništa dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se čini da je u globali jako mali broj filmova, rađenih po nekoj knjizi, u historiji doživjelo da iznese radnju i likove kako treba.

      Delete
  3. Ima Silver linings, skinula ja pre neki dan, odličan snimak. Ja to moram da gledam samo zato što balavim na Bredlija Kupera. :D A i ocena mu je 8.1, nije valjda loš. Ako odgledam ovih dana, javljam utiske.
    Anu sam isto skinula, nego nikako da se nakanim da odgledam, kao i Đanga.
    A ova 2 poslednja su mi već na spisku za skidanje, a pitaj boga kad će doći na red za gledanje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi, javi. Mada mislim da ne može biti nikako pretjerano loš. :D
      Bredli mi inače nije nešto kao glumac, ali ko da bih ga i ja mogla simpatisati u ovom filmu.

      Delete
    2. Ma na stranu gluma, on je ovako dobar, hihihi. :D

      Delete
    3. Ah, moje oči ovih dana preferiraju tipove kao što je Christian Bale, Jensen Ackles, ili Ethan Hawke. Njam njam. :D

      Delete
    4. Dobri su, dobriii, a od njih trojice favorit mi je Jensen Ackles, simpatišem ga još od Smallville-a. xD

      Delete
    5. E, da znaš da sam gledala film i odličan je! Nećeš se pokajati ako ga budeš gledala. :)

      Delete
    6. Gledala sam i ja, ali je meni bio prosječan skroz... Malo originalniji scenarij, ali skroz tipična holivudska romansa.

      Delete
  4. Mene tačno sramota kako malo gledam filmove.
    Zadnji koji sam pogledala a razočarao me: Prometej (ala su ga zasrali).http://www.imdb.com/title/tt1446714/
    Zadnji koji sam pogledala a oduševio me: the Dark Crystal. Stariji je i čudan ali je dobar, bar meni. http://www.imdb.com/title/tt0083791/?ref_=sr_4
    Anu neću da gledam, ni Paćenike :), Django bih rado pogledala, a Perks...mi je odavno zanimljiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nisam ni ja puno bolja. Kad izuzmem vrijeme koje provedem na obaveze, ostane mi jako malo na užitak tako da i nisam pretjerano oduševljena. A tek tih starijih filmova što mi je ostalo da pogledam... to i ne računam. Sve nešto kontam sigurno će doći neki dosadni period u životu kada neću imati ništa ni za raditi, ni para za hodati, pa mi tad svakako preostaje samo da gledam filmove. :D

      Delete
  5. Svi su mi već neko vrijeme na watchlisti pa ću ih u nekom trenu i pogledati :) Javim onda dojmove.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju