O knjigama koje stižu na email

Otvorih maloprije jedan email koji inače rijetko otvaram. Imam na njemu možda ukupno nekih dvadesetak poruka i već mjesecima ništa nije stizalo, otprilike od kako su na facebook pageu omogućili slanje poruke i to je svima postao glavni modus komunikacije sa mnom. Ali eto, sjetih se tog emaila večeras, pa otvorih ipak da provjerim. Kad tamo, nova poruka, od nekog muškarca anonimusa, koji mi je poslao knjigu. Svoju, rukom kucanu valjda, neobjavljenu, knjigu. Mail mi je stigao početkom decembra i sad, zastala sam na pitanju da li da mu išta odgovorim i šta. Je li prošao rok za akademsko kašnjenje u ovakvim situacijama? Imali roka?
Ne znam kakva je knjiga, pročitala sam tek par stranica i ne mogu još ništa reći. Mada mi je u planu da je pročitam, ako već ništa drugo.

Comments

  1. Bas fino od njega. Good old fashion hvala ce mu nadam se biti dovoljno. :D
    Procitaj, pa javi.

    ReplyDelete
  2. Zanimljivo, zaista...
    Ako krenem od sebe, svaka kritika je dobrodošla i nema roka trajanja za to...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nisam sigurna je li mu uopšte treba kritika, ili je samo proslijedio da je postavim na ovu facebook stranicu gdje sam administrator. :D Ali svakako mi je bilo zanimljivo vidjeti takav mail.

      Delete
  3. Romantično :). Možda si ti neki od likova u knjizi :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije takva tematika u pitanju. :D
      Jednu takvu čekam od nekog drugog. :P (ovo njemu ide smajli)

      Delete
  4. Weird, tko jos salje svoje neobjavljene knjige nekom random? Kak zna da mu neces ukrast knjigu i objavit pod svojim imenom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije baš toliko random. Malo je specifična situacija. Mada u suštini nije znao kome tačno šalje.
      Pa zato što nije u pitanju knjiga koja bi se tako lako dala objaviti kod nas, sve i da ima potrebnu kvalitetu za to, o čemu još uvijek ne mogu tvrditi ništa, dok ne pročitam. :D

      Delete
    2. Mene sad stvarno zanima i ta stranica na fejsu i ta knjiga :D
      Šta mi uradi!

      Delete
  5. jab se zahvalila za početak, a onda komentirala nakon pročitanog...
    ovo mi zvuči ko zanimljiv mail. meni nitko nepoznat ne šalje knjige. meni nepoznati ljudi šalju savjete za povećanje penisa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj