Ljudi i apokalipse

Čini mi se nekad da su ljudi na ovoj planeti pored seksa uvijek bili nenormalno opsjednuti apokalipsom i smakom svijeta. Ovih godina je to baš uzelo maha, ustvari možda i nije toliko, koliko je internet nekako svezastupljen i sveznajuć pa ako si dovoljno često u surferskom modeu, ne može ti ništa promaći. Pa ni ta opsjednutost apokaliptičnim scenarijima.
Inače ako ima nešto od čega se ospem i od čega mi dođe da postanem masovni ubica, bez i trunke pokajanja, onda su to rijeliti šoovi, tj. ljudi koji se na to prijavljuju. 
Ali bez obzira, redovno se previjam od smijeha samo radi reklame za onaj šou gdje se onako porodično i sistematski spremaju za smak svijeta. Mislim da će to biti prvi koji imam namjeru da gledam. Eto baš me zanima kako se to sprema za kraj svijeta, ono koje su instrukcije za preživjeti kad udari apokalipsa i koliko su ti luđaci potrošili para, šta su sve rasprodali u nadi da se opreme i prežive 21.12.2012. (ili koji već po redu naredni datum kraja). 

Jedino što mi je uspjelo više slomiti vjeru u inteligenciju čovjeka (od dumsdej frikova) je ona priča o Nostradamusu i Psyovoj pjesmi koja je naznaka da je kraj blizu.

Ne, pardon, ima nešto i gore i izgleda ovako.

Jesus fuck...






Comments

  1. Ooo ko to došo? :D

    Lujka trola meščini. :p

    ReplyDelete
  2. Meni je strašno u šta se National Geographic pretvorio i kakve sad emisije prikazuje. Sve rijaliti za rijalitijom.
    A ti ljudi što se pripremaju za smak svijeta izgledaju kao Amerikanci iz viceva.
    I jesi se ti to nama vratila zauvijek :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I discovery isto pretjeruje s onim ribarskim emisijama i tako, svim i svačim. Jedno vrijeme sam prestala gledati skroz tv, ali sad mi ponekad opet naleti pa upalim. Više bi mi godilo da ipak ne palim nikako.
      Nisam se baš vratila, nego me ovaj mjesec nešto posebno dotukla količina gluposti odjednom, pa neka blog to upije. :D

      Delete
  3. Ju, idiota..sta sve ova jadna zemlja ne trpi..:))

    ReplyDelete
  4. kaže stara narodna da papir može svašta da trpi, a bome može i internet ;)
    welcome back

    ReplyDelete
  5. ja volim rialitije na ng-u, nije me sram gledati :D
    do whisperer i to :)
    ovo ide na listu, volim gledati kretene... osjećam se ppametnije. da, toliko sam plitka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cezar je nešto drugo. Cezara bi svi trebali gledati i ko ima psa i ko nema. :D

      Delete
  6. Ma reklama za taj doomsday je loše napravljena, ne pripremaju se oni za smak svijeta kao udar meteora, nego svaka osoba ima svoju "nepogodu" koje se boji i za koju se priprema...sinoć pogledah jednu epizodu...da su ludi, jesu :D
    Lik kalaša isuka kao da je izvukao šećerlamu :D

    Cezarove savjete ne preporučujem, pogotovo kad radi sa agresivnim psima - ono je samo odmjeravanje snaga i zastrašivanje pasa. Jedino što valja jest savjet da trebaš biti smiren i strpljiv kad radiš sa psom.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju