Lets go to the moon

Kupila sam danas neko hercegovačko bijelo vino na akciji, tri i po marke. Kontam, kakvo je vino od tri i po marke, ali hajde de, da probam. 

Ne spavam u zadnje vrijeme baš puno. Sanjam svašta. Sanjala sam sinoć da će zima biti tako hladna da će mi se na prozor, tik uz onaj dio gdje je radijator, naredati dva reda golubova i red vrana. 
Gledam ja njih i ne vjerujem. Pa protrljam oči da provjerim je li dobro vidim. Prvi red se pribio uz prozor i jedni uz druge. Drugi red stoji na glavi prvom redu i gleda u mene, a treći red su vrane i njih je tek par. Zamjeraju mi što im ne bacim nikada hljeba i što hranim samo okolne pse. A ranije sam im nosila suncokretove sjemenke. Znam da mi zamjeraju i govorim sebi, neka bolan, ponijet ću idući put punu kesu sjemenja.

Dvije male tanke čaše. Nisu čak ni one moje standardne vinske, duboke i duguljaste, nego neke jeftine, uske s crnim kružićima na dnu. Popila sam te dvije čašice vina od tri i po marke i iznenadila se kako je pitko i ne baš tako loše. 
Maloprije sam gorila iznutra. U stanu je možda tek oko 18 stepeni, a ja sam se presvukla u šorc i majicu, pa i dalje gorim. Toliko je jako, da su mi obrazi evo još uvijek rumeni i po prvi put cirkulacija mi je tako dobra da izgledam gotovo živo, a ne onako modro i vampirasto kao inače. 

Idem sutra kupiti još 2-3 flaše. Valja i Novu godinu slaviti.








Comments

  1. Ja rekoh 2 flase si popila pa ti toplo kad ono..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ko zna šta su ondje smješali i šta sam ja popila. :D

      Delete
  2. Meni je drago vidjeti da si se ti vratila i da pišeš :) Vino ne volim odavno, ali kad bih bila sigurna da će me zagrijati ko i tebe, odmah bih prošetala do trgovine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Ja evo još uvijek pomalo zagrijana.

      Delete
  3. Ja jednom kupih hercegovačko vino Bećar od tri i po marke. i malo mi bezveze bilo. al popilo se. ne valja ništa bacat'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo sad sam otišla da vidim šta piše i jasno mi je što sam gorila. :D Kameno, poznato hercegovačko bijelo vino. Fakat ne znam šta bi onima kod mene da ga nako spuste. :D Valjda ni ne znaju šta prodaju...

      Delete
  4. Uh vino od tri marke! Kad se sjetim Viškog bijelog od 2,80 KM jetra mi se zgrči.
    Dobro ti je to od čega god da je, meni noge hladne i s papama sarajkama :).
    Hoće li biti dovoljne 2-3 za Novu :P?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali ovo spada među vrhunska vina. :D Ne znam što mu je cijena bila tako spuštena. Znam da ću sutra kupiti koliko para budem imala. Zalihu odmah da napravim.

      Delete
  5. Bijelo ne volim, osim Tokaja, ali za 3.50 KM nisi samo popila vino, nego i uštedjela plina ;)

    ReplyDelete
  6. Znaci hercegovacko se popravilo. Hmmm... Ako tako bum djelovalo na mene ima da kupim bar 3 paketa. Za zime. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts