I danas se prisjetih zašto mrzim...

Za razliku od normalnih djevojaka, koje imaju običaj proroviti bivše ljubavi na facebooku ili drugim društvenim mrežama da bi vidjele šta rade, s kim su i jesu li i s kim, kako izgledaju, jesu li se nadebljali, ili oženili, ili oboje, ja to ne radim.
Ali zato, povremeno im uletim na youtube i prerovim šta su slušali, šta slušaju i jesu li postali papci. A to se vrlodobro može ustanoviti kroz, nego šta nego youtube, jer tamo se malo ko pretvara i uglavnom smo svi ono što jesmo, pogotovo jer niko od nas ne očekuje da će nam možda nekada neko preroviti kroz favorite i kroz ono što slušamo kada smo sami u sobici, dok čitamo, ili pišemo, ili se spremamo za večernji izlazak.
I tako neki dan uletih jednom, zvat ćemo ga Mostarac, mada nije Mostarac, nego je samo tek blizu i otkrih da više i nema običaj tako često slušati muziku koju je slušao prije, ali zato pronađoh ovu divnu stvar:




I sve u svemu, Mostarac i danas sluša vrlo kvalitetnu muziku i ne može se reći da je postao papak, što je daleko bitnije od toga da li je i s kim je sad, je li se oženio, nadebljao, ili sve od navedenog. Što me ustalom i ne interesuje više.

Comments

  1. Replies
    1. Sad kad svi koji pročitaju post, bilo muško bilo žensko, poukidaju ove opcije haha. :D

      Delete
    2. ja uopće ne čekiram nigdje...
      a ovo za youtube mi nije ni palo na pamet... ne znam zašto... možda sad počnem :P

      Delete
  2. Znao sam da neko i to prati! Zato sam ja nako, paranoično, ukino sve i jedan pristup mom profilu na jutubu. :D

    Ima Dino ukusa. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kakve onda gadarije kriješ, kad si to sve tako poukidao? :P

      Delete
    2. Pa kad bih ti rekao onda bi ispalo da sam džaba sve poukidao. :P

      Bolje da ne znaš. :D

      Delete
  3. Mostarac gledao Intouchables :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman htjedoh napisati! Hajd da i ja nešto znam :)

      Nisam znala da se to može vidjeti, idem skriti kao Dajdža :D da me ne nađe neko pa da vidi da slušam Backstreet Boys :)

      Delete
    2. Može biti da jeste. :D

      Pa ako si ostavila otvorene favorite može se vidjeti, a ako isključiš tu opciju onda ne može. Ali šta ima veze i da vide, barem onda neće zamišljati šta li sve slušaš kad si ih ukinula. :D

      Delete
  4. Ja na youtubu najmanje lajkam mjuzu a najviše videe s mačkama haha xD Crazy cat lady :D

    ReplyDelete
  5. Haha u mene ako udju vidjet ce da ja matora gledam crtane pih,odo iskljucit favorite da me ne zezaju :)

    ReplyDelete
  6. zar se to može na jutjubu? zgrožena sam.

    ReplyDelete
  7. einaudi je divan deset minuta, odes na koncert i umres od dosade. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sumnjam da ću imati priliku tako da umrem... od dosade.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka