Tekila četvrtak

...pred očima mi je bljesnulo nešto što nisam osjetio još od mojih prvih mjeseci u Evropi - neka mješavina arogancije i raskalašenosti, ona vrsta ma šta mi ko može samopouzdanja koja dolazi čovjeku kada uzjaše vjetar i počinje da se kreće u pravoj, nepokolebljivoj liniji prema nepoznatom horizontu. 


Tekila četvrtak je nasilno prekinut 17. juna 2012. što zbog obaveza i zatrpanosti poslom, ispitima, te raznim drugim životnim sranjima učesnika. Postojale su male nade da će ikada ponovo zaživjeti ta tradicija, ali ipak desilo se čudo u vidu neprestane intervencije ljudi velikog srca i gotovo sigurno oštećene jetre.


tekila look za ovaj četvrtak



Nisam bila svjesna koliko mi je falio tekila četvrtak, dok ga nismo ponovo uveli.


Comments

  1. Bez' mi s' tim cizmama, izucu te gde te sretnem :))

    ReplyDelete
  2. Uvijek sam ja govorio da ti imaš dobru nonu. :D

    Polako, ali sigurno, se sve više i više pojavljuješ na blogu. :p

    ReplyDelete
  3. Opa vidi none i čizama! Kod nas ih nema :(.
    Nema veze, sad bar znam bolje kako izgledaš, makar od koljena dole :).
    Uživaj u tekili ali nemoj prečesto da ne pređe u naviku :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svratiš u Sa, po čizme, na kaficu. :D
      Tekila četvrtak je u pravilu svakog četvrtka, ali svakog četvrtka ne pijemo tekilu.
      (ekšli najčešće se i najviše pije prirodni cijeđeni sok od jabuke. :D)

      Delete
  4. Tekila cetvrtak...I like it! Extra tradicija.
    Sada cu da trazim po Sa ovakve cizme. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju