Znate li priču o umrloj mački?

Mačka je umrla.

Optimist: Mačka nije umrla, jer mačke imaju devet života. Već sutra će ponovo biti jako živa.

Pesimist: Jadna maca... Njen vlasnik više nikada neće imati takvog prijatelja.

Realist: Mačka je umrla. Treba je pokopati.

Perfekcionist: Valja naći pravo mjesto za pokop. Na nekoj ravnici, gdje mjesečina obasjava livadu punu makova.

Oportunist: Trebalo bi istražiti uzrok smrti u svrhe nauke.

Cinik: Na stotinu ljudi umre svakog momenta, a ja trebam mariti za jednu mačku?

Nihilist: Njezino postojanje je od početka bilo besmisleno.

Protagonist: Meow!








Ne znam gdje da sebe sortiram ovih dana... sve nabrojano možda.




Comments

  1. bedna maca...


    nemoj se uopće ni smještat u kategorije, šta će ti to...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Niiije, mačkonja je živo i zdravo. :-)

      Delete
    2. Uf, i nek bude tako još mnogo godina :D.

      Delete
  3. Replies
    1. Pogrešno sam skontala! Zanemari me!

      Delete
    2. Ovo je jedna narodna priča (azijskog porijekla). Trebala sam pojasniti šta je u pitanju, jer vidim svi su otišli na smrt mog mačora. :-(

      Delete
  4. ♥ Nihilizam :D

    A sve zavisi od perspektive, iz mišije i pseće stavovi su malo obrnuti/drugačiji u skoro svim kategorijama... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U izvornoj varijanti imaju i pseća i mišija (i još njih dosta), ali ih ja iz nekog razloga nisam uvrstila kod sebe. Lijenost da tipkam dalje ponajviše. :D

      Delete
  5. Meni žao imaginarne mace. Ja sam dakle pesimista...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A možda si samo emocionalna. Ima i ta mogućnost u izvornoj priči, ali kako sam pisala po sjećanju, nisam našla adekvatan primjer za razliku između pesimiste i emocionalca.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju