Stvari koje ne mogu, ne znam i ne umijem

1. Ne umijem, apsolutno nikako, ni da mi život o tome ovisi, ni iz najveće želje i motivacije, ne umijem crtati. Divim se ljudima koji znaju i koji svakodnevno praktikuju u životu taj talenat.


2. Ne znam otvoriti šampanjac. 
Da volim piti šampanjac, i/ili da imam mač možda bih i savladala tu sposobnost, ali ovako, vjerovatno nikada neću naučiti. 




3. Ne umijem se šminkati pod pritiskom. 
Ako je neka posebna prilika, pa se šminkam baš kompletno, nikada mi šminka ne uspije tako dobro, kao onda kada se šminkam iz dosade eto jer sam vidjela neki zanimljiv tutorial i kada ne mislim nigdje izaći iz stana. 

4. Ne mogu obrisati lice peškirom. 
Iz nekog razloga mi je jako gadan osjećaj dlačica peškira na licu i nisam koristila peškir u te svrhe od djetinjstva. Ostatak tijela je ok, ali lice baš nikako. 

5. Ne umijem se penjati uz konop. 
To mi je bila noćna mora u srednjoj školi. Mogla sam hodati na rukama, ali popeti se uz konop... Ne znam kako to ljudima uspjeva.

6. Ne mogu se ljubiti duže od pet minuta, jer mi usne oteknu. 
Ne moram ni početi da objašnjavam koliko je to bezveze i kako je ubica za razpoloženje.

7. Nikada ne umijem nalakirati jednako dobro i lijevu ruku. 
Ili ne stavljam lak u kutove, ili pređem preko nokta na prst, ili mi ostane na dnu nokta prazna tačka, ili pređem lakom na prst. Uglavnom uvijek moram acetonom popravljati greške da bi lijeva ruka ličila imalo na desnu. I ne prihvatam se lakiranja noktiju, osim ako imam otvoreno nekih 45 minuta da se za*ebavam lakom.

(Ujedno, za Bitchy i blog nagradu, sedam (novih) stvari o meni.)

Comments

  1. Br. 1 - ne znam cak ni Cica Glisu nacrtati kako treba. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj cutite tamo..niste mene videle kako crtam :))

      Delete
    2. Moj je vrhunac bio kad sam naučila da crtam macu iz dva kruga. :D

      Delete
  2. Pa čime brišeš lice :D?

    Kako ti oteknu? Kad ti spadne otok, može li se čekati na to :D?

    I ja imam problema s lakiranjem lijeve ruke i isto tako izdvajam baš puno vremena na lakiranje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo sam maramicama, a onda mi je prije par godina prijateljica preporučila obične bijele kuhinjske ubruse. Navodno su i zdraviji od peškira, jer je jednokratna upotreba u pitanju pa nema bakterija kao na vlažnom peškiru. :D

      Za usne ne znam kako da objasnim. :D Oteknu malo čak i ako jedem nešto što uključuje njihovo angažovanje. Uglavnom nije to pretjerano drastično ako ne pretjeram s aktivnošću koja to izaziva, pa pauza od nekih desetak minuta malo pomogne. Zna biti neprijatno iskustvo uglavnom. :D

      Dobre su one male tanke četke, malo je lakše upravljati s njima. Ali opet treba vremena za dva sloja.

      Delete
  3. 3. potpisujem. Crtam svoju "crtu" (tuš) onak neki bezvezni dan, ispadne savršeno; idem nekud - a ono sve grbavo X_x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuš je najbolji primjer za tricu. I obrve... Nikada ne ispadnu jednake kada je najpotrebnije.

      Delete
  4. Ma ljubljenje dulje od 5 minuta je samo za tinejdžere koji ne rade ništa drugo :p.
    Sve će nas Misty naučiti crtati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh pa to i ja mislim. Ko zna zna. ;D
      Misty je fenomen po pitanju crtanja. :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj