519

Najdraži su mi momenti svi momenti u onim kratkim, kratkim periodima kada se uspijemo vidjeti od dana do dana i kada osjetim da je sve isto ovako u mojoj glavi i danas. 
I kada se zapričamo u deset minuta i u tih deset minuta nastojimo utrpati konverzaciju koja bi, brat bratu, trebala trajati barem deset sati. 
I kada u onih ostalih deset minuta uspijemo podijeliti probleme, rješenja, zabrinutost, brižnost, hiljadu drugih emocija, dvosmislene seksualne fraze i šta sve još ne.
I kada smo opet tako prisni i svoji.
I kada nam drugi govore da izgleda kao da se znamo hiljadu godina.




Najgori su mi momenti kada shvatim da više nisam sigurna koliko možda nešto umišljam, a koliko je stvarnost.
I kada sam stravično tužna i prazna u ostalih hiljadučetristodvadeset minuta svakog dana.
I kada mi se čini da sam zapravo zaljubljena u samu sebe, jer je on ja. Ili barem, gotovo u svemu je ja. Nikada u životu nisam upoznala nikoga sličnijeg sebi. Ali baš zato, znam šta misli neko kao ja i znam kako se ponaša i znam koliko potencijalno dobrih stvari propusti neko kao ja. Onako, svakodnevno, gotovo po pravilu.
I kada mi treba prostora da udahnem i da se distanciram, a kako se istovremeno kajem svaki put kada to uradim.
I kada već toliko mrzim dan kada će sve spomenuto da prestane.





Comments

  1. Žuži, perverzijo stara. :p

    Je li bre, a što se ne zbarite kad je sve tako ko što si rekla? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj je razlog, zato što je u vezi pod broj jedan i pod broj dva, zato što sam zaljubljive prirode inače i mislila sam da će me ubrzo proći. :D

      Delete
  2. Samo sto se tih 10 minuta desava jednom u godinu dana..

    ReplyDelete
  3. Ajoj...loš osjećaj skroz...ne možeš ni reći (ne zbog svoje sramote nego zbog te veze) a ne možeš ni šutjeti tako...grrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odvratan osjećaj.
      Najgore je što znam i da neko imalo sličan meni ne bi bio godinu i po u vezi da ta veza ne štima, tako da... nemam se baš ni čemu nadati.

      Delete
  4. Prošla sam to davno. Bježi ako ikako možeš, nema tu hajra. Ali i to će proći.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju