Pitalice u 00:06

Ako prihvatimo da nas (donekle) definišu prijatelji, kao ljudi s kojima se družimo i čije karakteristike prihvatamo za poželjne i kod sebe, ili ih barem tolerišemo, da li nas na isti način definišu i ne-prijatelji*?




* ne-prijatelji su osobe s kojima smo prestali biti prijatelji iz određenih razloga i više ne održavamo nikakav kontakt, a nisu neprijatelji što bi bio pojam za nekoga ko nam, ili kome aktivno nastojimo zagorčati svakodnevnicu.




p.s. uvijek mi je bilo vrlo interesantno kako su se svi moji ne-prijatelji, nekako u međuvremenu, uspjeli upoznati i sprijateljiti, iako su dolazili iz ne samo različitih društava nego čak i kompletno različitih i udaljenih gradova, sredina itd. 

Comments

  1. Da li su onda ne prijatelji poznanici, ljudi koje znamo ali nismo sa njima uspjeliostvariti kontakt? Ili nismo htjeli....hmmmmmm :) Cool razmisljanje...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ostvarila čak i prijateljstva, ona što traju toliko dok ljude ne upoznaš sasvim i shvatiš kakvi su kad se opuste. I tu je to stalo, pa ne bih rekla da smo bile samo poznanice, ali sad u ovom momentu više nismo ništa.

      Delete
  2. Definišu. U životu sam probala biti prijateljica s jednim određenim tipom žena što je svaki put završilo na moju štetu u tri navrata, i eno sad nedavno saznam da se sve tri znaju i druže. Još dolaze iz različitih gradova išle na različite fakultete.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takav je slučaj i kod mene. Postoje neke karakterne osobine kod tih djevojaka koje ja nikad nisam mogla prihvatiti, a vidim da se one međusobno fenomenalno slažu.

      Delete
  3. to je život.. ako se puno seliš.. onda imaš puno prijatelja.. a bivše prijatelje nikad ne vidiš :D


    SmashinBeauty I Halloween 2012 Makeup Tutorials I Makeup Reviews

    ReplyDelete
  4. mislim da kod svih svojih ne-prijatelja, a dok smo još bili u fazi druženja, uvijek sam imala neki zid jer sam imala osjećaj da tu nešto ne štima....možda da bi se to moglo nazvati prijateljstvo sa ručnom kočnicom....ali nije ih bilo puno!

    ReplyDelete
  5. Definiraju, itekako. Sad si mi dala ideju za post :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak