Muzički izazov

Iako još uvijek ne jedem normalne količine obroka i količinski normalne obroke, ipak mi je dovoljno bolje pa sam malo iz dosade, malo iz želje odlučila odraditi jedan muzički izazov koji sam ukrala od nekakvih selebritija. 
Koliko sam shvatila, poenta je napraviti playlistu 25 najdražih pjesama ili nešto na taj fazon. Pošto ja nisam u stanju izdvojiti 25 najdražih od širokog spektra stvari koje slušam i volim, napravila sam popis trenutnih 25 najslušanijih i nastojala da ne ponavljam neke pjesme, koje sam već ovdje stavljala u zadnje vrijeme. 

Pa ovako, nebitnim redoslijedom idu: 

The Cure - from the edge of the deep green sea
Noir Desir - le vent nous portera
Peter Gabriel - my body is a cage
Leonard Cohen - lover lover lover
Arcade Fire - my body is a cage
Arctic Monkeys - r u mine
Franz Ferdinand - take me out
Mumford and Sons - little lion man
Coldplay - paradise
U2 - hawkmoon 269
Led Zeppelin - bring it on home
Led Zeppelin - bron-y-our-stomp
Florence and The Machine - 7 devils
Bitter:Sweet - drink you sober
Gorillaz feat. Little Dragon - empire antz
Somebody that I used to know (Glee Cover)
Gotan Project - vuelvo al sur
Edith Piaf - sous le ciel de Paris
Frank Sinatra - the way you look tonight
Astor Piazzolla - invierno porteno
Welcome to the jungle (2cellos cover)
Mađarska rapsodija br. 2 - Maksim Mrvica
Hidden Orchestra - flight
Duke Ellington - it don't mean a thing
Archie Shepp - the magic of ju ju 

Kome se sluša, bujrum ovdje.

Comments

  1. Ja taman pošo pitat kako si, al eto, ti to i odgovorila. Nemam ti sad šta komentarisat... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A čim ja vidim da mi ti nisi dobro, odmah ni meni ruže ne cvjetaju. :(

      Delete
  2. Frank Sinatra mi je favorit na listi :)

    Nadam se da ćeš biti bolje uskoro!

    ReplyDelete
  3. A na listi svega i svacega :)) Moram i ja napravim svoju :)

    ReplyDelete
  4. Drago mi je što si bolje!
    Ovdje ima dosta toga što i ja volim, mogla bih i ja da napravim svoju listu, eto, same se tagamo :p

    ReplyDelete
  5. Cure tagujte se! Ja nisam htjela nikoga prozivati, kontam kome se svidi sam će reagovati postom.

    ReplyDelete
  6. Čitaš mi misli! Taman da zamolim da napraviš playlistu! Kad ono, eno je u dnu! :) :*

    ReplyDelete
  7. Hvala, sad konačno mogu da se hvalim da imam i omiljenog harmonikaša! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. On je fenomen prirode! :D I drago mi je da sam ga podijelila s nekim novim.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts