Fuck yea


Prošlog ljeta sam upoznala djevojku koja nikad ne čeka u redu ispred toaleta. Kako to - upitah je jednog jutra i reče mi da je stvar vrlo jednostavna - ako je frka, koristi muške toalete. Nisam se baš oduševila odgovorom. Ali svejedno zanimalo me kako to ide... 
Kako može samo ući, ne znajući šta je čeka? Kako to funkcioniše ako u toaletu nema šolje, već samo pisoari? Koliko puta je 'uletila' na nekog i šta je bilo nakon toga? Jesu je ikada iz lokala vidjeli i prigovorili joj zbog toga? 
Umjesto da mi odgovori, samo se nasmijala i rekla da jednom odem i probam sama, ali opet, meni nije bilo jasno, zar je zaista postao problem sačekati malo, naspram opcije samo otići tamo gdje ne bi trebala da idem.

Ovog ljeta sam iznenadila samu sebe. 
Nakon kapučina te krigle vode i krigle cedevite (u onom kafiću preko puta parka kraj Ekonomije, gdje apsolutno ne preporučujem da jedete palaćinke jer su preloši), krenula sam do toaleta. Red se protezao gotovo od šanka/blagajne, pa do samih vrata, što je bilo negdje 3-4 metra. Ne znam kada i na koliko dugo je ta neka djevojka zaglavila u tom istom toaletu. Znam samo da uopšte nisam imala nikakvu želju da uđem unutra, nakon nje i tog čitavog reda. I to mi se sve tako zgadilo, ali BBI-jev krasni wc je bio predaleko. A mene je krigla cedevite stisla... 
Stajala sam jedno pet minuta u tom redu. Negdje u šestoj minuta sam gledala (ona vantjelesna perspektiva) sebe kako izlazim iz reda i prolazim pored ženskog toaleta, te ulazim u muški. Dočekao me neki stariji čova, na moju sreću, u pozi pranja ruku. Nije se ni iznenadio, nije mu bilo neugodno, nije ni meni bilo neugodno. Malo smo i popričali. 
Za dvije minute + jedno pranje ruku, izašla sam i onako nasmijanog lica gledajući sažaljivo nad nepomaknutim redom pred ženskim toaletom, dobila sve odgovore.

Comments

  1. Sad je pitanje da li i suprotni pol to koristi :~)
    Ipak mislim da smo racionalniji u trošenju vremena u wc-u :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa s obzirom da su male šanse da muškarci sa sobom vode jarane da ne bi slučajno bili sami u wc-u, da ne ostaju unutra da malo pročavrljaju, počešljaju se, našminkaju itd... rekla bih da jeste racionalniji. :D

      Delete
    2. Imaš pp. Naravno ne u vezi javnih wc-ova :~)

      Delete
  2. 96% ljudi koji uđu u BBI ušli su jer hoće u ve ce. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otišla ja malo nakon otvaranja u onaj novi šoping centar u Mostaru... Mepas. Sve obišla, ponešto kupila, sjedila malo u McDonaldsu, popila šejk i pomislim kako nije loš taj Mepas.
      Nakon toga otišla sam do toaleta i zaključila da je BBI puuuno bolji. :D

      Delete
  3. To sam probala samo pijana, i u nekim slučajevima su čišći od ženskih wc-ova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nema mi ništa gore od toga kad uđem u ženski wc a unutra hrpa ženskinja i sad ne znaš koja treba a koja samo čeka prijateljicu. Idite same u prokleti wc!

      Delete
    2. Slažem se sa ovim drugim potpuno. Šta će im društvo u WC-u? Ccc...

      Delete
    3. Da, redovno su čišći, plus muškarci manje koriste sapun i ubruse, pa tamo svakako često navraćam da to nadoknadim.

      Inače to sve ostalo vezano za misteriozne rituale poput odlaska u pratnji u wc, zaslužuje jedan poseban post. :D

      Delete
  4. najvise od svega volim vidjeti facu muskih koji stoje ispred wc-a,kad izadjem ja ili bilo koja druga cura iz muskog wc-a :D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ja sam samo ovaj jedan put do sada gostovala pa nisam upratila sve reakcije koje inače vjerovatno slijede. Mogu zamisliti.

      Delete
  5. Ne čudi me ideja, mada sam ja u redu za wc (pogotovo na moru) znala upoznati vrlo zanimljive ljude...zadnja je bila neka prosta (in a good way) ispirsana Norvežanka :D

    Opis vantjelesnog iskustva ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh da... Kad sam negdje na putu i ja obožavam redove (bilo gdje) jer što kažeš uvijek neko započne priču i češće to bude jedno zanimljivo iskustvo, naspram lošeg. :-)

      Delete
  6. Kada je 5 do 12... Plus jos muski WC fakat bude daleko "uredniji".

    ReplyDelete
  7. Ja oduvijek kad izlazim idem u muške WC-e. Čišći su i uvijek prazni. Ako nekoga sretnem njima ne smeta. Jedino zaštitarima tu i tamo prismeta :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak