Dva G



Večeras sam bila učesnik u jednoj interesantnoj diskusiji o dva G (gaće i grudnjak). Ne sjećam se više kako je došlo do priče o dva G, ali na jednoj strani su bili oni koji u svim okolnostima i situacijama nose redovno svoje G, pa čak i tokom spavanja, dok su s druge strane bili ovi koji ipak imaju iznimke pa ih ne nose tokom spavanja, ili ne nose nikada dok su u kući, a bilo je i primjera koji svrate i do prodavnice bez donjeg veša. 

Iznenadila me činjenica da dosta djevojaka 24/7 nosi grudnjak. Pošto sam žensko i znam kako je nositi tu spravu za mučenje po cio dan i znam koja je milina kada se grudnjak skine, nikako mi nije jasno kako je to nekome poželjno čak i tokom spavanja. Hajde razumijem ako su grudi tolike da se vlasnica guši od težine pa radi toga ne eksperimentiše bez grudnjaka, ali kada mi neko s dvojkom ili trojkom kaže da spava u grudnjaku, moram pitati zašto... 
U istom kontekstu meni nema ništa draže nego istuširana i bezgaćava leći u krevet svaku noć, pa mi je neobično da to i drugi ne rade.  

Ali onda iznenađujući broj učesnica potvrdi da ako samo izlaze do prodavnica, definitivno ne oblače gaće već samo neki širi šorc/trenerku ili dugu haljinu. 

I na kraju niko nije očekivao da muška strana u razgovoru ne samo da spava isključivo u gaćama, već gotovo svi sem jednog nisu zadovoljni tek samo boksericama pa preko toga obavezno obuku i još jedan odjevni predmet. Eh, da muško zna šta je čar spavaćice...




Comments

  1. ja skidam grudnjak čim uđem u kuću;) a bez gaćica preko ljeta, zimi mi je zima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se ove zime okuražih da to i zimi praktikujem. Kontala sam ako preživim onih -25 gologuza, sve ću preživit. I stvarno, bio mi je dovoljan samo jorgan i ljubav prema domovini.

      Delete
  2. Ja nnosim oboje stalno i nijedno mi ne smeta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neću te pitati kako ti ne smeta. Vjerovat ću da si onaj izuzetak. :D

      Delete
  3. Zgodna tema. :) Meni je nekako logičnije da će žena s većim grudima prije imati potrebu spavati bez grudnjaka nego ona s manjim jer te veće grudi sve to još više steže. Ja spavam bez, nikad mi nije palo na pamet da spavam sa, volim u krevetu biti posve nesputana ikakvim napravama pa čak i spavaćicama i pidžamama. :) A ovo da netko bez gaćica navuče na sebe trenerku/hlače pa ide van, to mi je totalno nehigijenski i ponešto odvratno. :) jako zanimljivo mi pišeš, ostavljam ti razdragani osmijeh. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam 3-4 baš obdarene djevojke koje isto to misle i ne smeta(ju) im i ne boje se da će se opustiti ili ugušiti ispod njih. I onda kontam, što se sve mi ostale patimo, kad one tako bezbrižno i braless žive i spavaju u miru. :D
      Hvala ti. Uzvraćam osmijeh. :-)

      Delete
  4. Ja pomislim, ti napises :))
    Gaceronci su (uglavnom) obvezni ali grudnjak mrzim iz dubine duse i celo leto ga uspesno eskiviram..ko li izmisli tu spravu za mucenje..nadam se da gori u paklu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve je to ostavština onih korzeta i želje da se sve stisne i nabije pod bradu! Zavjera žestoka. :D

      Delete
  5. Kad se odselim od kuće, koja je inače puna muške čeljadi, tek tad planiram da se oslobodim i dušom i tijelom i započnem eksperiment zvan "Nema gaća i grudnjaka preko kućnog praga", dotad patiti se jbg

    ReplyDelete
  6. Bez grudnjaka bogme hodam po kući, nek tarlahaju, baš me boli briga :D
    al bez gaća bogme ne spavam...:D

    ReplyDelete
  7. Spavam s gaćicama, ali bez grudnjaka. Ostatak dana ga nosim jer mi je čudno bez, a on sam mi ne smeta. Srasla sam s njim valjda :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka