Vrijeme za kuhinjske poslove

George Michael, tj. njegovi stari hitovi su se pokazali kao odlicna muzicka podloga za obavljanje kuhinjskih poslova. Uspjela sam napraviti pohovane patlidzane i supu, domacu i pored toplotnog udara koji je zahvatio Sarajevo, a ciscenje sporeta, frizidera i mikrovalne su odlicni za skretanje misli i trosenje energije.

...

Jedan blizak poznanik tvrdi kako je zenama seks uvijek blize nego sto su toga svjesne [dok god su muskarci na dohvat ruke].

Nisam nesto sigurna da je to u praksi tako, jer iako su muskarci na dohvat ruke, seks ipak moze biti miljama daleko.

Comments

  1. Ta tvrdnja tvog poznanika izgleda da ipak zavisi od posezanja ruke a ne od dometa na dohvat ruke :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam ja to, ali za razliku od prosjecnog muskarca, prosjecna djevojka rijetko ima seks s bilo kojim muskarcem.

      Delete
    2. Prosječan muškarac ne mora biti takav kakvim ga ti zamišljaš, ne razmišljaju svi donjom glavom.

      Delete
    3. Nije to uopste bila uvreda. Zapravo ima momenata kada bih radije razmisljala kao prosjecan muskarac.

      Delete
    4. Nisam se ni uvrijedio, samo je izgledalo kao generalizacija :~)

      Delete
    5. Ne ne. Imala sam na umu konkretne ljude koje ja poznajem. Daleko od toga da se taj termin odnosio generalno na muski rod.

      Delete
  2. Sad ce dajdza da ti slikovito objasni :)))
    Ja danas brisala prozore uz Flogging Molly XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se samo da je iftario prije nego navrati da mu ne pokvarim post. :-D
      Haha i ja bih ovih dana trebala prati prozore. Bas cu probati. Ritam je dobar.

      Delete
    2. Evo da ja dam svoj skromni doprinos dilemi, kad me već prozivate (ne mogu one bez mene :p).

      Mislim da je tvoj poznanik donekle i upravu.

      Naime, kada kaže da im je bliže nego što su svjesne to implicira da im je seks uvijek podsvjesno na pameti. Eh sad jedino je upitno ovo "pameti"... :p


      -pijani šovinista...

      Delete
    3. E jesi nam rekao nesto novo... :-P

      Delete
  3. Uz muziku se najbolje radi i to samo uz stare hitove :)
    Em trošiš kalorije em se kasnije sve blista :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedjelje i stari hitovi su dusu dali za glancanje i ciscenje.

      Delete
  4. sviđa mi se izjava tvog prijatelja. nažalost, ni muškarci nisu što su nekad bili. nekad je i nadohvat ruke izgleda predaleko ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina. Tesko je pogoditi i tajming i muskarca. Najcesce se potrefi samo jedno.

      Delete
  5. Komentator u metrickom fazonu (sistemu) :DAugust 5, 2012 at 11:12 PM

    Jest’ naša Žužu čestita, mašala.. :D :D

    Ima nas koji se ne razumijemo u milje: hajd’ ti fino tu udaljenost pretvori u kilometre... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja cestitih momenata. :-P
      Slikovito prikazano... seks mi se cini dalje nego Banja Luka. A u Banja Luci nikad jos nisam bila i cini mi se praaaavo daleko. :-\

      Delete
    2. Komentator u metrickom fazonu (sistemu) :DAugust 6, 2012 at 12:10 AM

      Ih, pa dobro je onda. Mislio sam da ćeš bubnuti neku odisejsku distancu, što bi bio neki grad na drugom kontinentu, a ti ostade unutar granica Bosne i Hercegovine.. Imaš čak i svakodnevni autobus.. :D

      Delete
    3. A e kad uzmes u obzir moju sklonost autobusima i ne samo u kontekstu tvog komentara :-D Banja Luka moze biti i naziv za neki krater na Mjesecu.
      Vala mrzim dileme.

      Delete
  6. Pa ženama je obično lakše naći (bilo kakvog) partnera, tako da bih se složila sa poznanikom. Problem se javlja kad žena hoće određenog muškarca, tu su već šanse manje da će baš njega dobiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam za zene opcenito ali meni su uvijek u ovakvim situacijama u mislima odredjeni muskarci. Nista gore nego period nestasice okoncati potencijalno losim seksom.

      Delete
  7. Penzionisani PataftaAugust 5, 2012 at 11:16 PM

    Dobro je taj drug rekao...samo, jeste istina da su i muškarci postali malo..kako bih rekao, filozofi po tom pitanju. Samo zbog tog je seks miljama daleko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filozofija seksa koja stoji kao prepreka samom seksu. Kako smo dosli do toga. :-D

      Delete
    2. Ne znam ni ja. Pitaj muškarce koji govore kako im treba pauza, kako su se zarekli da neće određeni period da upražnjavaju seks, itd...jer u posljednje vrijeme sam naletio na par takvih priča. Pronađeš nekog ko zadovoljava određene kriterije, ispipaš da li je u sličnoj fazi, pa ako nije...then go for it...

      Delete
  8. Tvoj poznanik je vjerovatno upravu. Ali žene su komplicirane, pa nam uvijek nešto nije uredu, nešto nam fali ili nam je nešto viška. To nije uvijek loše. Bolje bez seksa nego samo seks radi seksa, s bilo kim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se cini da je ova tvoja posljednja recenica obrnuto proporcionalna vremenskom intervalu koji je u pitanju. Na pocetku sam i ja to sebi govorila, a sad se pocinjem preispitivati. :-D

      Delete
  9. Ja najvolim odvrnuti Panteru ili Maiden kad radim po kuci, cisti adrenalin :).
    Ja ne znam kako to za seks i zene, to mi je uvijek bilo individualno, ili kako ko voli nek izvoli, ali meni je trenutno udaljen vise stotina kilometara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih i kad se vratis dragi ti je opet na raspolaganju. :-P

      Delete
  10. seks je obicno precijenjen sve dok te ne potrefi a stellar one :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj