So pretty please with sugar on top, clean the fucking car.

Znate one ljude čija auta iznutra izgledaju tako da poželite prvo obući HTZ odijelo prije nego sjednete? Ja znam. Puno. 
Imam noćne more od prljavštine po autima pojedinih prijateljica. Kada je neki dogovor da jedna s tim prljavcem vozi sviju, oblačim posebnu garderobu. Nešto staro, nešto što ne volim i što mogu spaliti nakon povratka kući. Kosu vežem u rep na vrh glave i nastojim sjesti nekako s pola guza, tako da dodirujem što manje površine, a pojas... pojas me najčešće dokrajči.

U mojoj okolini većinom su žene te koje voze prljavce i koje nemaju apsolutno nikakav problem s tim što bi i svinjac na četiri točka ostavljao bolji dojam, nego njihovo auto. A ja ne razumijem kako nekome može biti toliki problem da pokupi vlastite otpatke za sobom. Da povremeno odveze auto na dubinsko pranje, ili barem da sama jednom u pola godine malo opere i usisa jadnika. O onom standardnom odlasku u autopraonicu za skidanje vanjskih naslaga od blata, kiša, prašine itd. jadni prljavac može samo sanjati.

Ja možda nekad pretjerujem kad je u pitanju čistoća (ne urednost, neuredna sam), ali ako baje sele iz raznih krajeva sa sve koferima i familijom u tvoje auto jer tu vide bolji život nego na hrpama smeća što po kontejnerima, što po ulici; ako ti se razvija nova životinjska vrsta u onoj boci "ledenog čaja," koja stoji u pretincu još od prvih dana našeg poznanstva; ako sjedišta smrde do te mjere da mi je jedina nada da nikad neću spoznati uzrok tog smrada... you my friend have a problem.

A evo kako su neki prljavce pretvorili u umjetnička djela:














Comments

  1. Pa žene su općenito poznate po tome što su veći uhljupi od muškaraca. Mislim ove žene koje su uhljupi su veći uhljupi od muškaraca koji su uhljupi jel.
    I haj da je auto samo žrtva, nego sve. U kojem sam ja sve sobe ušo, pa iz istih prvom prilikom izašo i ne vratio se nikad u njih, o tom bi se mogla knjiga napisat.

    ReplyDelete
  2. Ne možeš egzorcirati peksina iz peksina :~)

    ReplyDelete
  3. Užas! Ja nisam naišla na takve prljavce i nadam se da nikad neću.

    ReplyDelete
  4. Meni se ni u najgorim selidbama nije desilo da su kola svinjac. Mislim da bih ih spalila :))

    ReplyDelete
  5. Još veći šprd ak je vlasnica auta neka pic koka a auto katastrofa. Ne znam koliko mora biti teško otfurati auto u praonicu di za 25kn sam opereš, usisaš i namirišiš si auto.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju