I need you to believe



Neki dan sam upoznala lika koji je opsjednut zavjerama i koji slobodno vrijeme provodi negdje između Facebooka i listanja tog nekog foruma za te zavjereničke fanatike. 
Ali hajde što on tako trati svoje vrijeme, nego što on ima potrebu pričati s ostalima o tome. Ako ima nešto što ne mogu organski podnijeti kod bilo kakvog fanatika, onda je to potreba da te guši tom svojom fanatičnom pričom.
Pročitala sam i ja masu toga i bilo je njih par zanimljivih gdje se čovjek zapita. Ipak za 90% ovih nekih udarnih može se još i na internetu naći čitav sajt posvećen pojašnjenjima koja su jako fino i dosljedno argumentovana, pa čak i sa izvorima na vjerodostojnu literaturu iz koje su došli do objašnjenja. Ima i onih 10% gdje racionalnije i jednostavnije objašnjenje od onog koje nudi neka ili više nekih teorija, i nije baš sasvim pokriveno i dovoljno svakome, pa opet kako ljudi nadođu da ako nije racionalno objašnjenje dovoljno, ono iz neke sulude teorije jeste? Valjda nije ni jedno. A istina možda nema ni slovo I zabačeno u to sve, a ne nešto drugo.

Baš zato je uvijek smiješan način na koji neki fanatik to sve prepričava, kao nešto apsolutno dokazano, provjereno i  utvrđeno. Kao neke opštepoznate činjenice koje se nalaze u enciklopedijama i udžbenicima. Naprimjer navede fino tačan datum, mjesto i vrijeme kada je izvršena prva obdukcija nad vanzemaljcem (?!) ili mi opisuje kako su masoni održavali sastanke u vrijeme Jugoslavije i gdje sve i danas sastanče, kao da je s njima pio kafu još juče. Da ne pričam o tome da sam jedva suzdržavala smijeh kada je počeo s pričom da je nemoguće biti pametan na način na koji su bili pametni DaVinči (koji je imao IQ oko 220), Njutn, Ajnštajn itd... i da su oni morali biti vanzemaljci.

Na kraju je pitao sviju redom jesmo li spremni za individualne posjete i kako bi reagovali da nam jedno jutro na prozoru osvane alien. Sasvim ležerno pitanje na temu nečega o čemu svako od nas pretpostavljam na dnevnoj bazi kontemplira. 

Sigurno i vi dragi moji blogeri imate spremnu reakciju za takvu situaciju. Kako biste vi reagovali? :D





Comments

  1. Vjerovatno bih ga/ju (zavisno ko bi me zapao, a možda su oni hermafroditi ili bespolnjaci) pozvao na kafu da testiram stepen inteligencije, ako bi prihvatio/la pao/la bi na testu jer bi s tolikim koeficijentom inteligencije trebao/la znati da ne pijem kafu :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim razradio si sve detalje. A ako dodju da te kidnapuju i vrse stravicne eksperimente? :-D

      Delete
    2. Budimo realni, koliko nas već obilaze, posmatraju i osmatraju ako ne znaju sve o nama onda stvarno treba posumnjati u taj koeficijent inteligencije :~)
      Počinjem vjerovati da su te razne priče o otmicama od strane vanzemaljaca i vršenje eksperimenata samo pokušaj nevjerovatnog opravdanja za guranje svega i svačega u tjelesne otvore :~)

      Delete
  2. Da li znas da je Džordž Buš jednim dijelom nekakav gmizavac? DSuša mala slatka.
    I iskreno od svih Masoni su moji favoriti...xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa naravno. Kao sto je i Kraljica i svi ostali visoki politicari. I ovi nasi su garant. ;-)

      Delete
  3. Joj sad kad se dajdža upali :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Nije valjda i on fanatik. :-D
      Ma mislim da nakon onog lika gore ne moze.

      Delete
    2. Ja sam tolki fanatik da sam ti počeo pisat tolki komentar, da sam ga prekopiro i odlučio napisat post od njega.

      Inače, ja bih ga upito otkud on zna koliki je Davinčiju, IQ jel, kad su prva psihološka mjerenja inteligencije vršena nekad iha haj iza njega. I pito bih ga jel znao da se Davinči nije kupo i da je nosio smrdljive čarape u kaputu onom svom kako bi ga ljudi izbjegavali da može radit u miru. :D
      I da niko živ nema neki konkretan dokaz o tim njihovim mjerenjima inteligencije i da su to uvijek priče pričo mi jedan što je gledo...

      Delete
    3. Pe es, ovaj je ništa kakav je prvi bio. :D

      Delete
    4. Da ti ostavim njegov kontakt mail pa da se vas dvojica fino ispricate? :D

      Delete
  4. Taj Onion :)
    Ne znam šta bih im rekla,ako ništa uvijek mi ostaju "Take me to your leader" ili "We mean you no harm".
    I uvijek imati vazelina uz sebe za anal probing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. A primjetila sam ja da blogerke redovno obnavljaju zalihe vazelina. Sad znam jedan od razloga zasto. :-P

      Delete
  5. Strasne smo mi zene kad se jednom slozimo..teeska zavera..
    A imam jednog prikrivenog teoreticara u kuci, al' nije hardcore :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebale bi mi zene smislit par teorija koje nam idu na ruku pa ih pustiti u internet vode. :-)

      Delete
  6. Ako neko zna kako postati mason, nek mi se javi :) Još bolje ako je neko iz masonske lože lično :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stavi trokut oko vrata i eto te u masonima, ništa lakše danas nego postati mason :D.

      Delete
    2. Zar ti trokuti nisu znak iluminata? :D
      Biberlee se sigurno kao i ja nadala nekom zakasnjelom pismu za Hogwarts prvo pa kad nije stiglo sad nam preostaju samo masoni. :-(

      Delete
  7. Ne volim nikakva pretjerivanja i nametanja tuđih stavova. Ježim se od toga.

    ReplyDelete
  8. Pa majketi toliko problema ima u stvarnom drustvu oko nas a ljudi se bave glupostima (da ih tako nazovem o kojima ima teorija a niko ne zna pravu istinu) mislim da ga nebi slusala ili bi mu i ja pricala kako..." bila je ponoc i satovi su stali na vrata mi pokucase Mulder i Scully kazu trazimo svemirca...."

    ReplyDelete
  9. ja inace obozavam citati o tim teorijama zavjera,ali me nervira sto me svaki put zbuni to procitano toliko da danima kontam jel moguce ili nije...:)..

    ReplyDelete
  10. Pa kad pocnu o iluminatima i masonima...ajme majkoooo! Martinkom po glavi! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts