Fobije

Fobije su mi uvijek bile zanimljiva tema o kojoj gotovo nista ne znam, osim da je jedan od nacina lijecenja direktno suocavanje s izvorom fobije. Ali kako i zasto nastaju fobije, nisam nikad nesto narocito istrazivala. Ja imam nekoliko standardnih fobija i samoj sam sebi smijesna radi njih. S jedne strane toliko sam toga prozivjela a bojim se pauka i letecih baja. Ili recimo strmih vrhova. Dobro to je jos i razumljivo. Mogu zapet, okliznut se i pasti s litice. Moze se desiti takav scenarij. Puno je vjerovatnije nego da cu umrijeti od zlodjela nekog pauka. Imam i jednu fobiju koje me bas sramota. Toliko da necu pisati o cemu se radi, ali cu samo reci da sam prije par godina bas zbog ove sramotne fobije zamalo zaginula. A to je bilo toliko glupo i smijesno da tu moju umalo smrt niko sem jedne osobe nije ozbiljno shvatio. I da mi taj vrli i plemeniti mladic tad nije pomogao ja ovo vjerovatno danas vama ne bih ni pisala.

Jos nesto sto mi je nevjerovatno jesu neke iracionalne potrebe koje ljudi imaju. Tako npr. ja ne umijem i nikad nemam potrebe da pricam o [svojim] problemima. Bas nikad. Samo ih zanemarim i ignorisem iako mi je smijesno kako mogu povremeno misliti da ce se sve samo od sebe rijesiti. A nikad se nista samo ne rijesi.

I onda jednog dana samo nestanem jer se to sve nagomila i ja onda najprije ukinem ljude koji su uzrok tih problema. Neki se pitaju gdje sam i sta je bilo ODJEDNOM. Ali nije to odjednom. To je neminovna posljedica jedne iracionalne potrebe.
Kada drugima kazem da imam potrebu ne pricati o problemima najcesce svi reaguju pozitivno. Sve dok ne nestanem i dok ih ne ukinem iz zivota. Odjednom.

Comments

  1. Sve je to rokenrolAugust 6, 2012 at 5:09 PM

    Da vidiš na kakvom sam super visećem mostu bio jučer: sve pleše ispod tebe, a visoooko, visoooko. I nigdje žive duže, savršeno mjesto za sjesti i popiti čašicu crvenog vina. :)

    P.S. Evo jedna sličica za tebe, kad voliš strme vrhove.. :D

    http://i46.tinypic.com/29yfgpy.jpg

    Fobije nemam.

    I ja isto tako nestanem i ukinem ljude iz svog života. Samo što sam ja puno okrutniji, jer to radim bez ikakvog razloga. Jednostavno prestanem održavati u životu komunikaciju, bude mi mrsko odgovoriti/javiti se, oni se naljute, meni nekad naumpadne da bih se trebao javiti ali onda pomislim “kad nisam do sada, sad je već sramota”, te se opet ne javim i tako te osobe nestanu iz mog života. Naravno, ovo se ne odnosi na prave i dugogodišnje prijatelje.

    Poput tebe, nikad ne pričam o svojim problemima sa drugim ljudima, nikad ne tražim savjete, čak ni od najiskrenijih prijatelja. Pitanje “šta bi ti uradio na mome mjestu?” mi je nepojmljivo.

    Nego, pričaj nam o svojim problemima... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih to. Pa sto nisi zvao. Imam ja dobrog vina... :-D
      Bila sam jednom na visecem mostu ali onako pripita i mislila sam da je do mene kad sam skontala da se njise. A slika je super. Nije to nista kakvih sam litica uzivo vidjela i pored fobije. Bas zato sto me strah ja cu biti prva na litici da vidim koliko mogu da izdrzim prije panike. :-D
      A za ljude... I ja tako postupam. Ali nije to uredu. Meni bi barem bilo draze da mogu za nekog reci da je to jedna osoba radi koje sam se potrudila da prevazidjem tu potrebu da samo sutim i nestanem, jer to radim sa svima.

      Delete
    2. A pricanje o problemima.... Mozda nakon flase vina ili uz konjak. Ali samo mozda. :-D

      Delete
  2. Glede ne pričanja o svojim problemima, još jedna od odlika jarčeva :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam. Nisam obracala paznju. :-)
      Primjetila sam jedino da su ovome skloniji vise muskarci nego zene.

      Delete
    2. To si u pravu :~)

      Delete
    3. Test procesora: http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=AMD+A6-3420M+APU

      Označen ti je AMD-ov procesor sa rezultatom 2,312 a iznad potražiš Intelov i3-2330M koji ima rezultat 2,718.

      http://compare-processors.com/amd-a6-3420m-vs-core-i3-2330m/2158/

      http://www.notebookcheck.net/AMD-A-Series-A6-3420M-Notebook-Processor.61302.0.html
      http://www.notebookcheck.net/Intel-Core-i3-2330M-Notebook-Processor.52200.0.html

      Delete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=YvCiBirhkIE

    :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. To. To. Stavila bih je ja ali ne moze preko mobitela. Jedva i post napisem.

      Delete
  4. ja sam totalno drugacija... svima pricam o svemu (ok skoro svemu) i tako i samu sebe natjeram da sve rijesim a ponekad mi i neki savjet bude koristan

    ne mislim ni da je to dobro jer onda i ko treba i ko ne treba zna sta mene muci :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A neka sredina je najbolja. Barem u ovom slucaju.

      Delete
  5. Pa trudiš li se promijeniti to? Meni zvuči kao nešto što vapi za promjenom :D.

    Imam osjećaj da je strah od paukova urođen nama ženama :D. Freud bi to možda znao objasniti, možda bi povezao strah od penisa i paukove nožice hahah.

    ReplyDelete
  6. Nije to nesto sto se moze razrijesiti za sve naredne prilike. Svaki put kad se desi problem iznova moram ratovati sa samom sobom da ga izrazim rijecima. Na kraju se pomirim s tim da nisam za toga.
    A sto se tice pauka, garant bi Frojd imao svasta reci na temu. :-D

    ReplyDelete
  7. Ja sam upravo svladala fobiju od utapanja (ok donekle) i baš sam ponosna na sebe :) Što se pričanja o problemima tiče, nekad mi dođe pa se izjadam a neke stvari nikome ne pričam osim dečku (koji siroče mora trpiti i slušati xD)

    A ako si jarac (netko je gore spomenuo) onda je normalno da ne pričaš o svojim problemima, to vam je neka karakteristika skužila sam :)

    ReplyDelete
  8. Ja volim drugima pricati o svojim problemima, hahaha :D
    Ali nekad fkt smaram.

    A fobije - pauci :Đ

    ReplyDelete
  9. imam ja takvih ljudi oko sebe koji nemaju potrebe pricati o svojim problemima, ja nisam takva...mislim da je to puno gore nego povremeno se ispuhivati...
    sto se tice fobija i ja se bojim pauka i letecih baja, koliko god to glupo i nezrelo bilo...
    a menee sad fkt zanima ta fobija zbog koje si mogla zaginuti :D

    ReplyDelete
  10. Ja volim pricati,ali samo jednoj ili dvije osobe, grizem se ako ikome drugom otkrijem nesto vise.
    Ja imam fobiju od miseva i prijatelj mi je rekao da je najbolji nacin da rijesim tu fobiju da me baci u sobu punu miseva, a ja mislila da mi se to desi da bih pomjerila pamecu a njega skratila za glavu.

    ReplyDelete
  11. Moj strah od žaba je u poslednjih par godina prerastao u fobiju. :/

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Je l' ti to falim? :-D
      Evo me, živa sam, ali sve su prilike da ne mislim neko vrijeme pisati na blogu.

      Delete
    2. Ti meni da fališ? Ha ha ha.



      Jes, fališ mi. :/

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju