Avengersi i Gospodar prstenova

Avengersi su stajali u folderu i gledali me svaki put kad upalim računar ima jedno sedam dana. I samo da ih ne pogledam skinula sam nekih drugih desetak filmova i slobodno vrijeme provodila gledajući njih. Neko će se možda zapitati što sam uopšte skinula taj film ako mi se ne gleda... pa ja to tako radim inače. I Batman mi se nije gledao pa sam otišla čak u kino da ga pogledam. Podržavam filozofiju da se čovjek treba tjerati povremeno i da radi stvari koje mu se ne rade, a to tjeranje je najlakše ispucati na filmovima.
Kad sam jutros pripremila da uz doručak pregledam konačno Avengerse i vidjela da film traje preko dva sata, još sam manje željela da ga gledam. U daljem odlaganju gledanja, uzela sam da čitam pozadinu svakog bitnijeg lika u filmu. Na kraju mi se apsolutno nimalo nije gledao. 
Kada je konačno završio, skontala sam da je to bilo baš bezveze protraćenih 140 minuta. Stvarno ne razumijem kome je film namjenjen mimo žitelja SAD-a. Ali eto, neradni dan, šta da čovjek radi na ovoj vrućini. Bilo je ili to ili peglanje. Jorone, da ne bih peglala...

Čitajući maloprije post kod dajdže, gdje se on dodvorava blogerkama kao i obično, sjetih se jednog dejta koji je bio prije čini mi se 3000 godina najmanje.
I tako, pozvao mene prije 3000 godina jedan momak, onako lijep, visok, plav, onaj kakve ja nikad ne bih odbila, da odemo zajedno u kino. Gledat ćemo neki film po njegovom izboru, ali je poenta bila da ja ne provjeravam koji tačno prije nego dođem, nego će on mene iznenaditi. 
Inače sam ja radoznalo biće i nema teorije da poslušam kada neko kaže da nešto ne radim i ne provjerim, pogotovo kod iznenađenja, ali eto taj jedan put nije mi ni palo napamet da ne poslušam. I dođem ja pred kino Obala i još je on meni onako s romantikom u glasu rekao da zatvorim oči, da ne vidim ni postere prije ulaska i poslušam ja opet sve njegove instrukcije. Sjednemo mi. Kad ono Gospodar prstenova... Dvije kule. Na mjestu mi je došlo da se objesim. Baš objesim u napadu agonije. Što brže i što bezbolnije. 179 f-minuta, a još plus veze nemam o čemu se radi kada nisam ni onaj prethodni dio pregledala, a nisam ni čitala knjige. Baš isto tele. Sjedim, buljim u ogromno platno i pojma nemam šta gledam. A ona sjedišta neudobna za popizdit. Još i više kad u njih sjedne neko ters biće.
Negdje ovako nakon 60 minuta bola i dileme šta da radim, rekla sam tom divnom stvoru da idem do toaleta i nisam se vratila. 


Nekad za Novu godinu u prošlih pet Novih godina, na hrt-u su puštali upravo sva tri dijela Gospodara prstenova. Ja sam bila pod temperaturom, bez ikakvih planova za Novu i tada sam sjela i pregledala sva tri dijela. Zapravo, filmovi i nisu loši. Kad ih sve skupa pregledaš, pod temperaturom.






p.s. ako se neko prepozna u gore opisanom doživljaju neka mi oprosti taj nezreli i užasni čin, ali ja svakako nisam bila prava osoba za tebe. 

Comments

  1. Staro kinesko pravilo, ako ti se nešto na prvu ne gleda neće ni na drugu :~)
    Nikad mi se nisu sviđale te bajkice (mislim u odraslom dobu, možda nekad kao djetetu) i divim ti se da si izdržala čitavih 60 minuta :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A šta da ti kažem... bio je lijep. :D
      Inače nisam ja ni taj tip. Volim SF, volim žanr fantazije i fikcije. Npr. veliki sam Harry Potter fan (ali knjiga, ne filmova). Samo eto, nekad je nešto jednostavno loše.

      Delete
    2. Prevelika žrtva, taman da je Natalie Imbruglia (ovo je za mene pojam lijepog, ne znam koji bi bio ekvivalent za muški rod) :~) Sad vidim šta sve ljudi rade za taj ideal ljepote :~)

      Delete
    3. Ma nije bila bas samo njegova ljepota u pitanju. Bio mi je i drag, koliko se sjecam. :D I bila sam bas mlada i strpljiva prije tih 3000 godina.

      Delete
  2. Eno sad, ja ništa ne valjam odjednom.

    Avenđersi su namjenjeni i ljubiteljima ekranizacije likova iz stripa. :P
    A o Prstenu neću ni da govorim. Srami se. :D

    Ja jednom vodio ovu jednu curu na Ekspendbls. Film joj bio nako, al joj godra što je izišla s menom. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh... nisi loš kad si namirisan. :P

      Stripofile ne računam jer se podrazumjevaju. Ali oni čine mali procenat od ukupne populacije koja je išla gledati film. Možda mi ne bi bio toliko odbojan da nije onoliko prošiven amerikanizacijom. Captain America u prvom planu i ona priča kako narodu trebaju "zvjezdice i pruge." :bljuv-bljuv:

      Delete
    2. A nemam se šta sramiti za Prstenovu družinu. Iz drugog puta su mi bili ok. :D

      Delete
    3. Heee, pa nisam ja tebi džaba govorio da ti ne znaš šta valja. Al znaš kako kažu, prvi korak je negiranje... :p

      Pa morali su ubaciti propagande u film. Ipak to sve vlada finansira. Slažem se, i meni je taj dio odbojan. Mimo toga je dobar. :D
      Transformersi su recimo puno gori po tom pitanju. Haj ovaj je Kaptn Amerika pa priča o Americi. Al zamisli kad dođe nekakav golem robot iz dimenzije x i počne pričat o zaštiti slobode, demokratije i Amerike... :D

      Delete
    4. Nisi ti to meni ni govorio, nego ja tebi. :P

      Ma džaba, meni je loš. Ne volim ja ni stripove pa ima smisla da mi ni ekranizacija ne valja. :D
      Transformerse znači ne gledam. :D

      Delete
  3. Ja sam geek i cudak od zeMska tako da... A i Expendables 2 je izasao. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka hvala, to ću preskočiti. Ne znam ni šta je to, ali znam da ću preskočiti. :D

      Delete
  4. Avengerse nisam još pogledala a LOTR sam pročitala prvi put negdje sa 11 godina i od tad sam zagriženi fan, čak im opraštam propuštene stvari u filmu i jedva čekam Hobita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knjige su uvijek nešto drugo meni se čini. Knjige bih rado pročitala.

      Delete
  5. Ne znam kako vam se da to gledati, pogotovo skidati, pa gledati. Haj u kino te neko i nagovori, ali sam sebi uraditi taj zločin :D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mazohizam u nekom blagom obliku vjerovatno. :D
      A gledala sam i neke jako dobre filmove. Pisat ću i o tome nekad. Možda ti se nešto i svidi s te liste.

      Delete
  6. Ja filmove jako rijetko gledam. Teško mi sjediti u komadu sat i po, 2. A današnj svi traju i više od 2 sata. I uvijek mi izvikani filmovi budu bezvezni. Valjda zbog očekivanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato ja sada prvo provjerim minutazu prije nego nesto odlucim pogledati.
      Ma ove godine ne pamtim da je od tih izvikanih bio bar jedan kvalitetan film. Sve je isto.

      Delete
  7. Kud mene taj nije poveo! Čini se baš kao moj tip :).
    Avengerse nisam gledala, sve mi se nešto ne da baš zbog te propagande, a inače volim stripove i stripovske filmove.
    Ovaj moj isti ti, ne voli LOTR ne voli stripove ali ga opet volim :), štaš na kraju to nije ni važno
    A kakve ti filmove voliš inače? Ovo ja ako slučajno pročita koji da mu se sviđaš pa da zna :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da on mene nije taj dan poveo u kino ko zna sta bi dalje bilo. Ali nije se dalo. :D Inace se ne obazirem pretjerano na razlicite ukuse kad je film u pitanju, jer je i moj izbor dobrog filma vecini bizaran i cudan. Kontala sam svakako pisati o tome u nekom narednom postu, pa da, ko pomisli da mi priredi filmsko vece, ima sve upute i detalje napismeno. :D

      Delete
  8. od svih stvari..ti po Gospodaru prstenova..jao;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak