Za Marsovku :-)


(Verona)


(Costa Brava)


(Costa Brava)


(Karpoš)


(Venecija)


(Venecija)


(Nica)


(Kan)


(Nica)


(Venecija)


(Monako)


(Nica)


(Verona)
  

(Torino)


(Mostar :D)

Sve sam ih kupila sama sebi, ponajviše jer mi je uvijek bilo bezveze moliti nekoga da mi donese bilo šta s putovanja, pa i razglednicu. Ja sam tako malo čudna po tom pitanju, kontam, ko se sjeti sam, sjetio se, ko ne i ne treba mi ništa donositi.

Pošto, u principu, ne skupljam razglednice (ovo je više bila kupovina iz navike jer su mi drugi tražili da im kupujem, pa sam onda kupila poneku usput i sebi), mnoge sam pogubila. Pogotovo iz Hrvatske one koje sam imala; fale mi najmanje još 2-3 iz Torina jer su mi tamo ljudi s kojima sam se družila po cijele dane za kraj kupili čitav paketić suvenira (gdje je bilo najviše nekakve čokolade s alkoholom, koju sam odmah smazala :D) i tu je bilo još razglednica, ali negdje sam to sve zametnula u neku kutiju i ne sjećam se više.

Sramota je da nemam nijednu razglednicu iz Sarajeva... To ću morati prvom prilikom promjeniti.


Comments

  1. ma kakve ba razglednice, zar ovo jos uvijek postoji. ja zadnju razglednicu vidio kad sam bio u vojsci u rijeci `89.

    ReplyDelete
  2. Awww, za mene :))).

    Prva, iz Verone, je savršena! I peta, iz Venecije!

    Ja sam neku noć našla par razglednica koje sam sebi kupovala u Italiji i Austriji, čekaju na zid da ih prilijepim :). A razumijem te da ti se ne da moljakati ljude, ali isplati se neko vrijeme, a onda nauče da ti to voliš i donesu ti ili pošalju sami od sebe :D. Nema ljepšeg i skromnijeg poklona s putovanja od razglednice :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako u bliskoj buducnosti opet odem u tom pravcu, potrazit cu ti neke slicne. ;-)

      Svakako je najljepse ako imas mogucnost da sama odes negdje i kupis sebi.
      Ta mi je opcija najdraza. :D

      Delete
  3. što ti fali iz Hrvatske? da ti se mi blogerice odavdje organiziramo i pošaljemo koju,ha? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nemam nista. Imam mozda negdje iz Splita jednu jos uvijek. Nadam se da cu ovo ljeto skupiti koju. Hvala ti. :-)

      Delete
  4. Replies
    1. Znala sam da ce se tebi ta svidjeti. :D

      Delete
    2. Samo mi kazi da si skoro bila pa da te prebijem ko macku :)

      Delete
    3. Nisam. :D Negdje prije dvije godine.

      Delete
  5. Mislim da imamo 2 ili 3 iste :D I ja ih u posljednje vrijeme sama kupujem kad negdje odem iz istog razkoga- ne volim moljakati nikoga. Ipak me prijateljice nekad znaju obradovati i poslati.
    Imam ih dosta i neke sam izgubila dok sam se selila i zbog toga sam baš ljuta na sebe.
    Posebno mi se sviđaju ova iz Nice (7.)i Venecije (10.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam tokom selidbe zijanila vecinu. Bit ce prilika da nabavimo nove.

      Delete
  6. Ja ti mogu poslati jednu iz zadra, ako želiš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslat cu ti pp veceras na bloggeru kad upalim racunar. :-)

      Delete
  7. Divne su! Ja ti nažalost, mogu jednu poslati samo iz Zenice, ali možeš mi poslati adresu za svaki slučaj, ako Bog da nekad ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako gdje podjes, pisem ti mail odmah. :-)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju