Pisano rukom



Hey June, 
That’s really nice June. You’ve got a way with words and a way with me as well.

The fire and excitement may be gone now that we don’t go out there and sing them anymore, but the ring of fire still burns around you and I, keeping our love hotter than a pepper sprout.

Love John







Diego, my love, 


Remember that once you finish the fresco we will be together forever once and for all, without arguments or anything, only to love one another.


Behave yourself and do everything that Emmy Lou tells you. I adore you more than ever. 


Your girl, Frida 


(Write me)















Od svih izumrlih običaja usljed izuma interneta, e-maila, mobitela i sms-a, za ovaj je najveća šteta.

Comments

  1. Jeste šteta za sviju osim za ljude s ružnim rukopisom :p, ali opet s druge strane još malo pa više nećemo ni znati pisati kako treba samo kuckati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekad se krasopis satima vjezbao svakog dan. A umijece je i znati desifrovati necije hijeroglife. :P
      Danas ljudi ne znaju procitati ni recept od doktora.

      Delete
    2. Ja nikad nisam znala pročitati recept od doktora. Tješim se da je to do njih, da ja nisam kriva.

      Delete
    3. Meni se čini ko i sam piše švrljotine umjesto slova, često nema problema s čitanjem doktorskog rukopisa.
      To je barem kod mene slučaj i svi u familiji mi redovno donose da im čitam sve redom od dijagnoza, preko recepata. :D

      Delete
  2. I ja žalim za ovim. E-mail nema tu vrstu intimnosti koju pismo nosi... Ah...

    ReplyDelete
  3. Komentator sa profinjenim brčićima.. :DJuly 6, 2012 at 12:13 AM

    Kako je to divan osjećaj, pisati pismo, sa pravom olovkom, na pravom papiru. A još ljepše je iščekivanje odgovora. :) Ja sam uspio poslati i primiti nekih desetak ljubavnih pisama, prije navale mobitela i interneta. I čuvam ih naravno, iako su to bila dječja posla. Imam i kopije onih što sam ja poslao, jer sam ih prvo pisao ružno i brzinski, pa onda prepisivao krasopisom, da ne bih previše namučio mlade dame. :) :D

    Današnja komunikacija ne trpi sporo, što kažu nadrealisti, tako da se više ni mailovi ne razmijenjuju, sve je instantno: skype, messenger, facebook chat. Ubili su romantiku u vama. U vama, jer ja ne koristim ništa od navedenog u privatnom životu. :D

    Prije par godina sam preslikao ruku na list papira i poslao je prijatelju u pismu, sa tekstom “Ova ruka putuje da se s tobom rukuje”. Onako iz zajebancije, došlo mi dok sam čekao u redu u pošti. :D To mi je bilo zadnje pismo, nakon toga sam poslao nekoliko razglednica, ali razglednice se ne pikaju. Ako ko hoće pismo, nek’ se javi, moram svakako ići u poštu u subotu ujutro. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desetak pisama... To je prava korespondencija. :D
      Meni je krajem osnovne stiglo prvo i posljednje, rukom pisano ljubavno pismo. To mi je poslao jedan tvoj imenjak. :P Nakon toga, čini mi se da su već u srednjoj zaživjeli mailovi i od tada sam primala jedino mailove.

      Ne koristim ni ja ništa od navedenog. Ali možda bih da moram. Da odem negdje na duži period van Sarajeva.

      Ja u životu nikada nisam poslala pismo nekome. :D Posljednja pisma sam pisala tati u ratu, ali čekala su ga uredno kući da ih čita kad se vrati s ratišta.
      Tješim se da ima još vremena. Možda do smrti uspijem poslati barem jedno. :D

      Delete
    2. Frankly, my dear, I don't give a damn.. :D :DJuly 6, 2012 at 7:25 PM

      Sad ću ih ići potražiti, nisam ih pročitao godinama. Nalaze se u jednoj kutiji, koja je u drugoj kutiji. Na toj drugoj kutiji se nalazi još jedna kutija, tako da ću morati objaviti rat kutijama, da bih došao do pisama.. :D

      Moja pisma su iz srednjoškolskih dana. Ti si onda mlađa od mene, u što nisam bio siguran, zbog ozbiljnosti nekih tvojih postova. Neka, bolje da je tako. Bolje za tebe, meni ne mijenja apsolutno ništa.. :D

      Imam prijatelja koji je doktorirao ukrajinski jezik i književnost – on održava korespondenciju sa nekoliko ljudi - intelektualne i književno historijske rasprave - i sve to striktno preko pisama, koja nekad znaju biti duga i 10-ak stranica. I ne zajebavamo ga puno zbog toga.. :D Šalim se, uživa moju potpunu podršku. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka