O ljubavima koje se nisu desile

Zbog nekih je žalila što ih je propustila. Zbog drugih joj je bilo drago jer ih je izbjegla. 
Ali za jednu naročito, stalno se pitala - šta bi bilo, da se dalo. Da sam samo. Da nisam. Da je tajming. Da je on. Da je ona. Da sam ja, ponajviše, da sam ja... 


24. decembra, tačno ispred Pozorišta, dok su išli jedno drugome u susret, digla je glavu i vidjela još jedan par zbunjenih očiju, koji se pita - šta bi bilo da se dalo. Da sam samo. Da nisam. Da je tajming. Da je ona. Da je ona. Da sam ja, ponajviše, da sam ja...



Narednog dana ih je sahranila, sve do jedne. Uz čašu crvenog vina i 3:12 minuta Yann Tiersena.



Comments

  1. Nemoj.
    Pogresan smer misli.
    Ni Tiersen ne pomaze..

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.vinogradi-bonaventura.com/vina.html
      Ja sam za sebe našla lijek. Crno za probleme, pa i ljubavne. Bijelo za diplome, vjenčanja, slavlja, rođendane...

      Tiersen je čisto za dušu.

      Delete
  2. Sve je to rokenrol, na kraju krajeva..July 2, 2012 at 5:29 PM

    Šta bi bilo, da je bilo? Vječno pitanje koje si postavljaju neodlučni, kukavice i oni što su zaljubljeni ponajviše sami u sebe.. Izaberi svoju kategoriju, uglavnom za svaku postoji poseban krug u Danteovom paklu.. :D Ja bih bio pomalo u svakoj, trebalo bi me raskomadati. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam čak i u kojoj kategoriji od te tri navedene bi završili pojedini dijelovi mog tijela.

      Delete
  3. U nekoj paralelnoj stvarnosti se desilo i postavlja se pitanje A šta bi bilo da se nije desilo.
    Yan Tiersen i crveno vino su dobri u svakoj prilici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno.
      Nemoguće je s tom kombinacijom fuliti. :D

      Delete
  4. Ovo mi je njegova najljepša stvar :)
    Na ovu temu ću samo to reći, jer sam ja jedna od tih koje se mogu pojest... Ovaj put si to neću dopustiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja obožavam njegove pjesme. Sve, svaku notu. :-)

      Pametno. I nemoj. :-)

      Delete
  5. Nema smisla razmišljati o onim ljubavima koje se ne dese, da su bile prave- našle bi način da se dese. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak