Kul sex fuck jea

Da me neko pitao da li mi je ugodno u onoj radnoj sredini u kojoj sam do nedavno radila rekla bih da jeste i bila bih iskrena. Iskreno sam vjerovala u to da mi je tamo bilo dobro i ugodno. U suštini pojma nisam imala kolika je tlaka bila raditi s onim ljudima, dok nisam otišla. Srećom otišla sam nedavno, vođena isključivo željom da zaradim više para.
Kada sam tek došla u novu radnu sredinu vjerovatno sam ljudima djelovala istraumatizirano. Navikla da se stalno s nekim za nešto borim i da mi stalno neko pokušava podmetnuti nogu i posrati se u ono što radim i ovamo sam došla u nekom grču. Za razliku od dvije starije šefice, ovdje sam dobila dva mlađa šefa. Nijedan nema više od 34-35 godina i vrlo su ugodni za oči. 
Nakon što mi je trebalo par dana da se ohavizam i priviknem na normalne mlade ljude procvjetala sam. Kao u crtanom, na posao idem pjevajući, bez obzira na čudno radno vrijeme, gdje po najvećem suncu izlazim iz kuće, a opet se vraćam negdje tek oko ponoći. Sve što treba pozavršavamo već u 21 h, a onda se spustimo u grad na piće.
Ni Sarajevo mi nikad nije bilo ljeti ovako lijepo, kao u ovih zadnjih nekoliko dana i noći.






Comments

  1. cestitam na novom poslu... i kolegama ;)

    ReplyDelete
  2. Meni je jedan od najvećih strahova da ne završim negdje, na nekom poslu koji ne volim, s ljudima koje ne volim... Drži taj posao :). Sretno :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja stalno strahovala, u suštini čovjek nikad ne prestane strahovati. Ili je strah da ne ostaneš bez posla, ili da ćeš raditi s nekim ljudima koji ti ne odgovaraju, ali eto. Nekad se i posreći. :D

      Delete
  3. Jel ti to Sarajevo lijepo zbog paradirajuće dijaspore? :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma joj, Sarajevo je bez dijaspore kao riba bez bicikla. :-)

      Delete
  4. Komentator prognozerJuly 14, 2012 at 11:34 AM

    Eto vidiš da ide na bolje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka, još je rano. Nemoj me ureći sad. :D

      Delete
  5. Sve više se ljudi koji rade žale na sve i svašta. U mom društvu pola ljudi ima posao, pola nema. Ali ovi koji imaju posao više se muče i kukaju nego ovi koji nemaju. Nekad mi to stavrno ide na živce i svima im kažem da je u ovakvoj državi dobra stvar uopće imati posao, a onda mi opet bude žao. Ne bih voljela raditi sa svakakvim ljudima. Nadam se i da neću postati kao ona polovina mog društva koja se muči na poslu i obolijevaju zbog toga.

    Peppersi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se sad više lomim i fizički i psihički nego na starom poslu. Znam nekad doći toliko umorna da nemam snage da se presvučem. Ali svejedno, opet sam sretnija nego na ex poslu. :D

      Delete
  6. slažem se. radna tmosfera, posao koji voliš- ogromne stavke za (ne)mijenjat posao. čestitam na promjeni :)

    ReplyDelete
  7. Kontam da je Frojd upravu i da je seks korijen svega...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Život je daleko više od seksa. Frojd je fulio po tom pitanju.

      Delete
    2. Mislim da smo ipak mi, ljudi, fulili po pitanju Frojda. :D

      Delete
  8. Poznata mi je ta prica. Cestitam i sretno. :D

    ReplyDelete
  9. Čestitam na poslu i suradnicima ;) Znam koliko su važni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daleko su podcjenjene te radne kolege ponekad. Treba ih paziti kad su dobri.

      Delete
  10. Čestitam! Baš mi je drago zbog tebe =) rijetkost je raditi ono što voliš, znaš i sama :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka