I want to be a hunter again

Kada znam da sam zaglavila... 
- kada koristim svaki mogući momenat da ga dotaknem, onako slučajno, usputno, namjerno; - kada dođem ranije pola sata (da, ja dođem ranije) jer znam da će on doći ranije pola sata; - kada se i satima unaprijed premišljam šta da obučem (nešto elegantno, ili nešto s mnogo otkrivene kože); - kada se bezobrazno naslanjam na njega da nešto dohvatim samo da osjeti kako mirišem, kako mi je koža meka, ma da me osjeti; - kada ustane da nešto uradi samo zato što sam ja tražila da to uradi; - kada znam da mu nije mrsko; - kada ga izazivam pa se sav pogubi i ne zna je li došao ili je pošao; - kada se smije jer ja histerično vrištim radi malog pauka; - kada ga odnese, dok se drugi i dalje smiju; - kada mi prstima pređe po vratu glumeći pauka, a ja se naježim; - kada sam odmjerila po milion puta svaki centimetar njegovog tijela; - kada vrtim po glavi scenu gdje ga grabim za majicu i odvlačim i grizem i ljubim; - kada mi se znoje dlanovi jer znam da me gleda; - kada stane pored mene pa shvatim koliko je visok i krupan; - kada mi ne smeta jer grize nokte; - kada kraj njega stane Mario, oličenje muškog savršenstva, a ja opet zatreperim na njegove kratke uzdahe prije rečenica; - kada zajedno pregledamo novine pa zastanemo i čitamo iste članke; - kada je to tako intimno i spontano samo od sebe; - kada bih se trebala odmaći što dalje, a ja samo želim da sam mu bliže; - kada ga ignorišem dok je s djevojkom; - kada je odmjerim k'o što MM  oblizujući se odmjerava vrapce na prozoru i zaključim da mi nije ni do koljena.




Comments

  1. bome si zaglavila.
    prepoznala sam se u postu, u jednom periodu..

    ReplyDelete
  2. Sve je to rokenrol, na kraju krajeva.. :DJuly 17, 2012 at 12:15 PM

    Mi muškinje kobajagi imamo neki kodeks ponašanja u sličnim situacijama, ali pošto to za vas pripadnice ljepšeg i okrutnijeg pola ne vrijedi, otmi joj ga. Zubima & noktima... Ili čime već... :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad u životu nisam otimala ikome išta, pa ni momke. Ne mislim ni sad početi. :D

      Delete
  3. Uf...sve do predzadnjeg mi je tako dobro mirisalo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve što je predobro da bi bilo istinito je jednostavno predobro da bi bilo istinito. Uvijek je to tako
      Nažalost, tek sam nakon svega gore napisanog saznala da ima tu curu.

      Delete
  4. I ja sam sve do predzadnjeg strepio, i onda paf...nemoj nam ovo raditi. Ali vjerujem da ti nije ni do koljena...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neću ja raditi apsolutno ništa. :D Ali je gadno provoditi pored njega na manje od par cm razmaka svaki dan po 7-8 sati.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak