- Mujo, je li ti zaručnica nevina? - Pa šta ja znam. Pola sela kaže da jest, a pola da nije.

Kada plačeš od smijeha koji lagano prelazi u histerični plač e otprilike takve su moje reakcije na reakcije građana na politička dešavanja koja se kod nas zbivaju. Prvo mi bude smiješno do suza kako ljudi mogu biti tako naivni pa dozvole da se ponovo i ponovo od izbora do izbora - lokalnih ili državnih, njima manipuliše i to tako jednostavno kao kad kakvog dobrog psa ovčara pošalju da okupi ovce u tor i on zalaje malo vamo, potrči malo tamo i eto ga na, sve ovce na broju. Baš tako meni izgleda predizborna igra između stranački izmanipuliranih medija i trorasčlanjenog naroda.
Onda mi se histerično plače kad shvatim da je to jedina konstanta u BiH: da su nam s jedne strane u politici većinom polupismeni i neškolovani kriminalci koji se kurvanjski šaltaju po različitim političkim strankama, vođeni jedino novčanim motivom i da je jedino u čemu su oni bili podjednako fascinantno uspješni - sistematsko uništavanje države, sve pod parolom da državu spašavaju od onih drugih, koji je žele uništiti, a s druge strane tu je blentavi narod/ovca da proguta svaki put nanova tu priču.

Ibrete se tako ljudi danas sa svih strana na koaliciju SDP i SBB i pod ljudi mislim na glasače SDP-a, jer nećeš vidjeti SDA/SDA, mislim SBB glasača da se ibreti ičemu u metodologiji održavanja njihovih vođa na vlasti, bitno je da su NA VLASTI a kako, to nije bitno. Jer bolan ako nisu na vlasti i mater, i babo, i dedo, i amidža, i strina, i tetak, i rođak i komšija, i doktor porodične medicine, i zubar, i onaj što očitava plin mogu ostati bez posla, pa kud ćeš s njima onda. 
Sve nešto kontam jesu to oni isti glasači što su se ibretili na SDP - SDA koaliciju, ili su to neki novi koji nose posebne naočale pa vide neku promjenu u ovome svemu. A možda svi pa i ja, problemu pristupaju s pogrešne strane, možda je upravo danas 1.6.2012. nastupila ona velika promjena o kojoj stalno pričamo da je želimo prije nego izađemo na izbore i glasamo ponovo za jedne te iste.

Doduše ja ne glasam, ali u tome je opet moj problem. Moja izdaja države BiH.





Joj a tek kad pomislim na popis stanovništva koji nas čeka i kako ću se tek onda smijati i plakati u isti mah.

Comments

  1. Štat znači to da ne glasaš, ne izađeš da glasaš il učiniš listić nevažećim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdje ću propustiti priliku da dopišem svog omiljenog kandidata - Crazy Frog. Beng beng http://www.youtube.com/watch?v=BNCfHKCZVy8&feature=related :D

      Delete
    2. Preferiram ovu verziju, odnosno ovaj spot. :D
      http://youtu.be/btwG0E4xke0

      Delete
    3. Hahahaha jednom će zažaliti radi ovog videa. :D

      Delete
  2. Zinedin Zidan - Nezavisni kandidat

    ReplyDelete
  3. Ja se ibretim, pa se počešem po glavi i kontam zašto se ibretim zapravo? Niđe veze smo, ne vidim nikakvu nadu u bolje sutra.

    Tj - ostala nam je samo nada. Španj. ništa.

    ReplyDelete
  4. ja sam samo jednom imala pravo glasati i iskoristila sam to pravo da glasam za svog omiljenog fiktivnog lika - Rodney Trottera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam ja više tih nekih kombinacija. Moram sad skontat nekog za nadolazeće lokalne izbore. Invisible pink unicorn mi nije loš kandidat.

      Delete
  5. Moji roditelji uvijek govore s nekom nadom da se nešto mora promijeniti ali kako ja vidim neće se nikad ništa promijeniti i mi Bosanci i Hercegovci najbolje uspjevamo kada nam neko drugi govori šta da radimo i kada nam neko drugi vodi državu zato ja mislim da bi najbolje da sa nama vlada skupina robota koji nam možda ne bi dali ono što želimo ali bi nam dali ono što trebamo i tako nikad ne bi bili gladni, žedni, socijalno ugroženi i ništa nam ne bi falilo osim patriotizma i nacionalizma a bez njih mogu da živim sasvim lijepo. Uh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bio je tako jednom oglas u novinama za Kraljevinu BiH, tražio se kralj. :D

      Delete
  6. nije bolje ni ovdje, nažalost

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj