Fency meteorologija (Déjà vu blog)

Dugo, dugo vremena Aida me ubjeđivala da može predvidjeti vrijeme taj dan, na osnovu okusa prve jutarnje cigarete. Tačno mi je svako jutro opisivala šta misli kakvo će vrijeme biti taj dan i na osnovu čega izvodi zaključke i zaista jedno vrijeme je pogađala, pa sam se i sama zamislila da tu ima nešto više, nego što se na prvu da vidjeti.

Onda kada mi se čini kao da sam prožvakala kartonsku kutiju ili ostavljeni ogrizak od jabuke, mogu da garantujem bit će pljuskovi poslijepodne. Kada mehanički povučem prvi dim preduboko, tako da osjetim nikotin kako peče negdje gore u sinusima, redovno bude oblačno. A kada me zaboli bez ikakve potrebe ili upozorenja desni umnjak i udari nekakva neobjašnjena vrućina u obraze, očekujem veliko nevrijeme. Kada mi cigara legne više nego jutarnja kafa očekujem vrlo sparan, vruć i težak dana. U svim ostalim slučajevima je sunčano i stabilno.

Tako je Aida objašnjavala metodiku njenih predviđanja. Navodno je i njena prapranana imala slične vidovnjačke moći s tim da je "sposobnost" preskočila par generacija.
U kući kod nane se uvijek znalo i uzimalo vrlo ozbiljno ono što bi ona ujutro čeljadi rekla. Kad bi nanu boljela kičma i donji dio leđa znalo se da će nevrijeme, ako bi se žalila na vrat, očekivali su kratkotrajne pljuskove, a kada se žalila na zglobove, niko nije izlazio iz kuće i naredni dan bi se zbrajala šteta na paradajzu i kukuruzima.
Par puta je Aida stvarno znala potrefiti najčudnije vremenske promjene i to u jednom danu, ali ipak nije njena vremenska prognoza uvijek bila bez greške. Tada bi pronalazila izgovore da je do cigara, ili da je prehlađena i da njezina "sposobnost" predviđanja vremenskih prilika nije jednako izoštrena kao inače, kada je zdrava.

Pomislih danas kako bih i ja voljela da se kod mene probudi neka naslijeđena sposobnost da mogu ocijeniti kakva će me sreća pratiti naredni dan. Recimo odmah bih to iskoristila za sutra, da se psihički pripremim za ono što me čeka. Bilo to dobro, bilo loše, jer nije problem nositi se sa gubitkom, koliko je pogubniji faktor iznenađenja koji slijedi uz taj gubitak. A nakon toga bih odredila kad da uplatim loto.





I da, Fency je Aidin otrov.

Comments

  1. E jesi zaljepila reklamu, a ja ti taman htio ukrast sliku.

    :p

    Đes ba Žužulina... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam ja da će to tebi pasti napamet zato sam i stavila. :P

      E'o me, uživam. Đes ti?

      Delete
    2. A eo, pomalo. Nije mi ko tebi, al može proć. :D

      Delete
  2. Hhahaha za ovaj način prvi put čujem!
    Kod nas uglavnom mama predviđa po kostima i po tome kako je boli glava. Stopa uspješnosti 70%

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj