Patio! (Déjà vu blog)

jedino što bi me moglo nagovoriti na život u kući.












 






























Ove unutrašnje varijante s prozorima su mi naročito privlačne s obzirom na našu klimu. Zimi bi se moglo ponekad i sjesti uz grijalicu, a ljeti... ljeti bi to bio perfektan prostor za druženja s prijateljima, odmaranje mozga, romantiku s dragim. 
Ove otvorene varijante su dušu dale za vikendice na moru.

I onda samo zamisliš kako bi divno bilo promatrati kišu dok pada, sa bilo kojeg. Ili uživati u muzici... dobrom društvu... piću.


Slike: http://www.houzz.com/

Comments

  1. Uzivati, ali ne i cistiti :))
    Al' valjda uz takve carolije ide i po jedna Pepeljuga..

    ReplyDelete
  2. MPL me vrati u stvarnost hahah. Istina, ko bi to sve čistio, šta će nam to :D.

    ReplyDelete
  3. Bi ja ovo sve, makar i čistiti morala. Jbg, nekad se i to mora ako ti je ćeif :D

    ReplyDelete
  4. te unutrasnje ovdje zovu zimski vrt :)) i ja bih jedan... za sada imam samo ljetni a koliko ljeta ovdje ima... bas se koristi.... NOT :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja porodična kuća ima tu unutrašnju varijantu (mi to zovemo stakleni vrt jer je ustakljeno i puno biljaka :D) i od čitavog prostora najviše vremena sam provodila baš u tom dijelu kuće. Nešto prekrasno zaista, pogotovo jer je mama većinom obavljala sve poslove održavanja. :-))

      Delete
  5. Kakve su ti ovo luksuzne varijante, ja bih pristala i na mnooogo skromniju :D
    Mada sam ipak više "balkon-tip".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima na stranici i daleko skromnijih i realnijih varijanti, ali ja sam namjerno probrala meni najljepše i najinteresantnije. Kad već maštam, da maštam k'o gospoda. :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju