Post na zahtjev: Seksi i poštar



Nekoliko čitateljki je zanimalo šta je bilo s poštarom, kojeg sam spomenula u ovom postu. Ustvari nije bilo ništa, ali da prvo krenem od početka. 


Meni inače poštu i pakete dostavlja jedan stari sijedi poštar, koji me izgleda prati iz naselja u naselje, jer mi je jedno vrijeme dostavljao poštu i u bivša dva naselja. Nije on loš, zapravo je od rijetkih koji bi mi zaista i dostavio pakete, za razliku od drugih kojima bude mrsko, pa samo ostave u sanduče obavijest o isporuci.
Prošlo ljeto sam jedno vrijeme često naručivala stvari preko ebay-a. Negdje krajem augusta sam skontala da sam se malo navukla na to i da trebam smanjiti, pogotovo s obućom i za kraj sam naručila jedne visoke crne sandale s kaišićima i jedva sam čekala da stignu. Otprilike u periodu kada mi je seller rekao da bi trebale stići, stalno sam nastojala biti u stanu i biti pristojno obučena većinu dana, tj. negdje od 12 h jer su mi paketi u većini slučajeva isporučivani nakon 12. Zato me je skroz iznenadilo zvonjenje tog jutra u pola 9. Bila sam  ja budna od 8, ali sam ustala samo da donesem one Krašove napolitanke do kreveta. I tako zvoni meni na interfonu poštar i ja se javim i čujem neki mlađi glas pita jesam li to ja, Žužina, ja odgovorim da jesam i kaže nosi on meni paket. Uspjela sam jedino obrisati mrvice keksa s lica, skloniti mačka u dnevnu sobu i otrčati po ključeve, kad je već bilo vrijeme da otvorim vrata. 

Mene je iznenadilo da su došla dvojica, a onda da sigurno nemaju više od 20 godina i da su obojica prezgodni, jedan crnkast, jedan plavušast. Uh. :D Njih je iznenadila moja kompletna pojava, pogotovo valjda moja ljetna varijanta pidžame koja se sastoji od kratkog šorca i duge majice, ta je još bila i isječena kompletno na leđima. Elem prvo mi je jedan pričao kako im je trebalo puno vremena da nađu moje ime (koje čitko odštampano stoji direktno i na interfonu i na vratima), pa da nisu bili sigurni jesu li prezime dobro pročitali, onda se drugi nadovezao kako mi je prezime neobično, ali nijedan mi nije odlučio predati paket u ruke i papir da se potpišem. Tek nakon što sam pitala trebam li šta da potpišem, uspjela sam uzeti svoje sandale, a onda se ovaj crnokosi izvinuo što oni mene dave, ali eto njima je malo dosadno, sve im neki starci otvaraju, pa im drago što su meni donijeli paket, onda me zamolio da mu donesem čašu vode, jer je napolju već ugrijalo. 
Nakon jedno deset minuta, rodica/cimerka je došla da vidi je li sve sa mnom uredu i tad su zaključili da odoše dalje i dok sam otključavala vrata sprata da izađu (u mom ulazu svi spratovi imaju svoja vrata prije ulaznih vrata za stan), opet taj crnokosi je onako tiho pitao, a bi li ja s njim nekad otišla na kafu. Izvinuo se odmah ako je to previše što pita i ako je bezobrazan. Dugo vremena poslije toga nisam naišla na nekog tako finog i pristojnog u pokušaju da me zbari. 


Kasnije je rodica prenijela čitavu zgodu s poštarima ostatku porodice i mjesecima nakon toga slušala sam zajebancije od tate i ostalih na svoj račun.


I eto, to vam je moja priča o poštaru.



Comments

  1. Čuj poštari dolaze u paru :~) To neka nova taktika raznošenja pošte :~) Bitno je da si ti mačka sklonila, on je mogao sve pokvariti :~)

    ReplyDelete
  2. Ti ne znaš ko sam ja, al ja znam gdje ti živiš. :D
    (stvarno sad znam :D)

    ReplyDelete
  3. Uu..ja ocekivala triler, a ono ispade kjut :)

    ReplyDelete
  4. Niko neće po ovome napraviti film, ali fkt kjut priča. Što ne ode na kafu s čovjekom kad je tako fin :)?

    ReplyDelete
  5. Ama! Sve nam reče osim najvažnijeg! Jeste otišli na kafu? :D

    ReplyDelete
  6. Cosmo - u paru im lakše. Zna pošta biti teška.
    Pijani - nisi pogodio da znaš. :D
    Lounge - a bilo je i trilera, ali nikad s poštarima.
    Anleah - pa stvarno jesam cijelih 10 sekundi razmišljala da pristanem, ali na kraju nisam. Iz ovog položaja u kojem sam sad razlog što nisam mi je sasvim glup, ali tada to nisam vidjela. Nije bio tajming dobar nikako. :D
    Lady - ;-)
    Svjetska - i poštari znaju biti slatki. :-))
    Marsovka i Biberlee - pa piše vam odgovor u prve dvije rečenice posta. :D

    ReplyDelete
  7. Sjo žužu... Pa što te jedna kava koštala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah... ništa vjerovatno, ali taman sam prekinula neku drugu vezu i htjela sam da budem sama i da se odmorim od muškog roda. :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts