Noćni život

Trebala sam odmah napraviti razliku između klasičnog izlaska naveče s društvom u svrhu druženja, konzumiranja pića, sokova, slušanja svirki i sl. a za šta postoji par adekvatnih lokacija u Sarajevu, od onoga o čemu sam htjela pisati a to je izlazak u nekom najbližem kontekstu onoga što je poznako kao clubbing ne znam kako drugačije da dočaram na šta mislim, a za šta su potrebna odgovarajuća mjesta, koja mi nemamo poput diskoteke, tj. kluba.




Povremeno sretnem tu i tamo nekog od stare raje - samoprozvanih partijanera pa me pitaju gdje izlazim, kako to da me ne vide nikad nigdje, bla bla. Jedno vrijeme sam pokušavala da dam neki iskren odgovor, a ne da kažem nešto reda radi, ali onda bi me gledali onim koji noulajfer pogledom, pa sad odgovorim kratko da sam prerasla ta vucaranja. Najčešće me i tad gledaju telećim pogledima, ili zaključe da sam arogantna, ali bar priča ubrzo okrene na drugu temu. Uostalom, što moja Ana zna reći, 'ta tebe briga ba!


Zapravo je dosta smiješno pričati o noćnom životu u Sarajevu. Kojem noćnom životu u gradu ljudi kojima je sve živo u životu ofirno, osim parkirati se u izlog kafića i zvjerati po prolaznicima i koji nema nijedne vrijedne diskoteke (je li ono Aqua spada pod diskoteke kod nas?). U neka mjesta (poput Basementa, Jež, Incognito i sl.) bi me bilo sramota izaći. O Hacijendi sam se naslušala priča i otišla par puta prošlo ljeto. Dva puta me dočekala pustara, a u ostalim slučajevima, jednostavno nije mi mi bila ništa naročito drugačija od bilo kojeg drugog mjesta. Neke lokacije poput Bazena i co, nemam potrebe ni spominjati. Šta ostaje... Pivnica po meni uopšte nije mjesto za izlaziti nego mjesto za proslavu nečega (svadbe, diplomiranja, rođendana takve stvari), iako nije loša ne mogu zamisliti da idem vikendom u Pivnicu da izađem bez neke konkretne svrhe. Bičakčić čujem propao, mada je bio bezveze i prije toga. The Club - odron, koliko sam po sebi, toliko zbog faca koje te dočekaju tamo. Ove ostale lokacije što su manje od male Pivnice nisu za klaustrofobične ljudi. Recimo Pub na Malti, City Pub u Starom gradu... Ušla sam, okrenula se i izašla. Petstotina duša natrpano, svi se guše u dimu, kad dođeš kući sve zajedno s gaćama moraš skinuti i strugati smrad duhana sa sebe... neka hvala. Ista stvar je i sa Slogom. U Bajkeru sam bila par puta, skidala žohare sa stolica i nikad više nisam ušla. Uostalom ni na jedno od tih mjesta ne treba dolaziti prije 23 h, jer je tad otprilike tinejdžerska smjena. Do tada plivaš do vrata u prculadiji. Sve u svemu, prejak noćni život imamo. Ne mogu ni zamisliti šta sve propuštam.
Najveća je sramota kad dođe neko sa strane, pogotovo ako je u pitanju radni dan i onda glavu možeš probiti dumajući gdje tu osobu naveče izvesti.




Da budem iskrena, pravo često imam silnu potrebu za jednim kvalitetnim izlaskom, ali kao i sve ostalo, popusti i to poslije par dana.





Comments

  1. Eh, šta bi tek rekla za nas iz provincije, ove muke puta 100.

    Zato najčešće budu neke kućne sjedeljke i pijanke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato nema tih para, ili gladi da me natjera, ili te ljubavi radi koje bih se preselila u manji grad od Sarajeva.
      A kućne varijante su super, ako imaš još nekog osim sebe da ima svoju kuću/stan, jer kod mene kućna varijanta znači - moja kuća, svaki put.

      Delete
  2. Potpisujem svako slovo, zarez ili drugi znak interpunkcije u tvom postu :~)
    Kad kažeš da ti više izlasci nemaju nikakvog smisla onda te gledaju ko vanzemaljca, jebem ti planetu na kojoj živim :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj planetu, nije ona kriva što je zaražena ljudima. :D

      Delete
  3. noulajfer hahhahah predobro :) proud to be one :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta nama noulajferima fali. Ništa, baš ništa. A uvijek možemo ovako da se gibamo i u kući http://www.youtube.com/watch?v=a_426RiwST8 (lonely boy - the black keys)

      Delete
  4. Ako je tako u Sarajevi zamisli kako je ovdje. Cazin, USK, najveće atrakcije disko XL i pijaca gdje dolaze narodnjaci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislila sam baš o tome kad sam ovo pisala neki dan. Sve je to isto sranje, samo ovdje imaš više lokacija, na koje odeš i razočaraš se.

      Delete
  5. Ovu smo tematiku pretresali vise puta ;) Ja sam uglavnom u baba fazonu - kafa/pivo/votever od 9 do 11 i povremeno taj jedini normalni (bajkerski) pab gde odes oko 1, razvalis se do 3 i posle ti izlazak ne pada napamet narednih mesec dana :))Ionako vise volim koncerte..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ja još nijednom. :P
      Pa i ja tako penzionerski živim. Kontam usvojiti jednog avlijanera da svaki dan imam obavezu da noge protežem i to je to.

      Delete
  6. izlasci...sta to ono bi :))

    dobar post :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E i ja se tako često pitam, pogotovo kad mi neko kaže da izlazi stalno i partija. Pomislim živimo li u istom gradu.

      Delete
    2. Ma ko hoce da izade taj ce uvijek naci mjesto... bila sam u mjestima od 700 stanovnika gdje broj mladih ljudi mozes na prste nabrojati pa su opet oni koji su htjeli nalazili mjesta za "izaci"... A opet imas ljudi koji zive u centru jedne metropole pa izadu jednom svake prestupne...

      Delete
    3. Ma svugdje se ima gdje izaći. Recimo i odlazak na kolače u Palmi s nekim zanimljiv je odličan izlazak, ali nije to ono o čemu pričam. Sarajevo nema diskoteke po definiciji onoga što bi ona trebala da bude. Marsovka je spomenula d'n'b partije, ali prostori koji su namjenjeni za njih ne podržavaju kapacitete ljudi koji su za tu muziku zainteresovani. Nemamo nikakvu klubsku scenu, o tome sam ja pričala, a ne općenito o izlascima naveče na sok, kolače, piće i sl.

      Delete
  7. Ja volim u Babylon otići. Ako si klaustrofobična, onda nije za tebe. Svejedno, meni odgovara i raja i muzika i atmosfera. Voljela bih vidjeti i kako je u Pussy Galoreu, al i ono je premalo. Inače, ništa od noćnog izlaženja, osim ako nema neki d'n'b party (a i to sam izgustirala) ili neki koncert.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam u Babilonu i radnim danom je fino, nije klaustrofobično :D mada mi ne spada pod noćni izlasak, s onim što isti uključuje, pa ga zato i nisam spominjala.
      Ma slabo i koncerti, ne pamtim kad je neka svjetski poznata zvijezda bilo kog muzičkog žanra došla u Sarajevo.

      Delete
    2. A i ne treba neka zvijezda, ja se nadam evo da ću u subotu u Underground na Killingjazzhardcorebaby, ako nađem ikog svog koga to zanima. I sjetih se da se u Seltiku može isplesati, ali su iritantni s rezervacijama, ne osjećam se domaće tamo nikad.

      E, pričao mi drug u Istočnom Sarajevu o nekoj diskoteci XL, da znaš :P.

      Delete
    3. To sam i ja htjela posjetiti, ali neće niko da ide od ovih mojih penziončina, globalno ljudi za povesti na ovakve stvari su zaseban post. :D

      A da IS partija, to sam čula, imala sam čak i poziva da idem. Kontam ovo ljeto i to preživjeti pa da pričam. :P

      Delete
  8. Hacienda je pustara otkako se Cheers pojavio. Meni je ljepše izaći radnim danom, kad nije sve toliko pretrpano i kad puštaju ili sviraju nešto što ne ispire mozak k'o vikendom. :) A i to jako rijetko, pogotovo zimi, kad ne možeš nigdje ući da se ne nadimiš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljeti je po tom pitanju lakše, jer ima više bašti otvorenih pa barem ne bazdiš na dim čim se pet minuta zadržiš negdje, ali opet su to sve sjedeljke. Ako nije živo živo, pa da se isplešem do nesvijesti, ili ispjevam iz sveg grla, nije to taj izlazak.

      Delete
  9. Pa dobro, ja sam u Mostaru poprilično obišao te klubove i kafiće, bilo je perioda kad se nisam ,,savijao'', ali češći je bio noulajferski, kako ga ti nazva, stil života. Još ako poredimo Mostar i Sarajevo, to je smiješno..otkako sam u glavnom gradu, također slabo izlazim, ali ovako koliko se meni sviđa tu je Cheers (mada je često prepun), bio sam u Džungli iako sam mislio da su tamo samo cajke, ipak nisu..i mirnija varijanta su Habsburg i Pirates...ovo ostalo sam posjetio i nije me se toliko dojmilo...sem Sloge ako je neka dobro isplanirana noć...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar Habsburg radi nakon ponoći?
      Sve su to mala mjesta, za izlaske s namjerom druženja, kafenisanja itd. Meni bi svanulo da neko otvori pravi klub, pravi disko, makar ja bila jedina gošća, a znam da ne bi tako bilo.

      Delete
    2. Ma ne radi govorim općenito upravo radi tih laganih izlazaka...

      Pa pravi klub bi trebao da zna probrati muziku, uvijek nešt mijenjati i limitirati broj gostiju...

      Delete
  10. Jesmo jadni, al fakat, pa odrastosmo i ostarismo a nismo se u pravom disku isplesali (osim na ekskurziji u Španiju :)

    Meni se to sa žoharima desilo u Cheersu, a ja opet budala išla tamo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osim Marsovke, pomislih da me niko nije razumio šta mi fali. To, to! :D Sanjam nekad te diskoteke poput one u Lloret de Maru. Aaahh, pa se tri sata nešto sređuješ, spremaš, pa ti noge otpadnu od plesanja joj... oči će mi zasuziti. :D

      Čuj i Cheers, eto sad jedno mjesto manje imam i za sjedeljke. :-(

      Delete
  11. iskreno i tačno. kada ugrabim sa mužem da hoću izaći domet nam bude metropolis. kako otužno. ne zato što mi se tamo sviđa već zato što nemamo gdje. iz svih gore nabrojanih razloga

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

O udomljavanju