I'm too old for this shit (Déjà vu blog)






Nekad dođe vrijeme da konačno postaviš određena pravila.



Čitam uputstva


Glupo je od nekog drugog saznati šta tvoji električni aparati mogu, samo zato što si ti bila lijena i nakon otpakivanja odlučila sama "prokontati" kako funkcionišu.


Andol i flaša vode

Nema teorije da bih otišla na izlazak s planom konzumiranja alkohola, bez priremljene table andola i flaše vode pored kreveta. Što nas dovodi do narednog pravila.


Alkohol=taksi=kuća

Nema vožnje u pijanim i pripitim stanjima, nema spavanja igdje drugo do u vlastitom krevetu.


Ne pamti, zapiši

Nema gore nego kad se vratim kući i sjetim konačno šta sam ono trebala kupiti i ispostavi se da je to nužna namirnica poput hljeba, ili ... da ne nabrajam sve nužne potrepštine za žensko.


Čokolada redovno u torbi

Nizak pritisak i nizak šećer su dovoljno opravdanje.


Nema prijateljstva s bivšim

Postoji aneks u ovom pravilu. Ako prije veze nismo bili prijatelji, poslije veze sigurno nećemo postati. Ne komplikujem sebi život ako ne moram, a to znači da je bivši, bivši do kraja.


Tetoviranje ličnih (muških) imena

Ne. Ne. Ne.

Ne.


Kad mi se ne izlazi to je razlog više da izađem

Nebrojeno puta sam se odlično zabavila baš onda kada mi se uopšte nije iz kuće izlazilo.


+


(ovo posljednje bih trebala možda ubaciti i na nove tapete)


Ljudi su od danas do sutra (nisu svi, ali svi ostali jesu).

I na kraju sve što je bitno, ili bi barem trebalo tako biti, je ono koliko si dobra prema samoj sebi, a ne drugima.





Comments

  1. Predobar post! Potaknula si me na razmišljanje :)

    Mia :*

    ReplyDelete
  2. Sve je to rokenrolApril 25, 2012 at 12:29 AM

    Slazem se i primjenjujem sve, osim andola pored kreveta i cokolade u torbi.. Tetoviranje imena je totalna glupost - ne bi uopste ni trebalo biti u pravilima.. Nije valjda da ti se nekad vrzmala po glavi ta genijalna ideja? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, moram priznati da nema tog opojnog sredstva ni te ljubavi koja bi mene na to natjerala. :D Ali morala sam to nekako ozvaničiti zbog svih ženskih osoba u mojoj blizini, koje su sasvim razumne prema tim nekim standardima razumnosti, pa opet imaju takve tetovaže (dobro nije cijelo ime, ali jesu slova, što se svodi na istu poruku), na vidnim mjestima. Zašto i kako je došlo do toga, ostaje misterij. :D

      Delete
    2. @mpl
      Hahahaha, "Šemsa ti si jedina" u plavoj tinti preko leđa, malo nakrivljeno. :D

      Delete
    3. Hehe, moj prijatelj je sebi istetovirao ime od cure na list od lijeve noge - tad je bio ubijedjen da ce stasati u fudbalera profesionalca, a i ljevak je, pa je po njegovom bilo neke simbolike u tom gestu. Mi smo ga naravno razuvjeravali, ali bezuspjesno. Uglavnom, nakon par godina cura ga je ostavila, tako da sad umjesto Isabella ima istetoviranog nekakvog horoza (preko imena).. Trebala bi biti ptica feniks koja se dize iz pepela (opet neka simbolika), ali ono je meni isto horoz.. :D Eto kako zavrsavaju neosvijesteni prijatelji.. :D
      P.S. Ne valja ti ovaj sat na blogu, mislim da malkice kasni.. Ili i tu ima neke simbolike? :D

      Delete
    4. Haha, a dobro je prošao ako se moglo prepraviti da liči na bilo šta. Ipak Isabella nije malo ime, još uz neki pristojan font to je povelika tetovaža. :D
      Ali mene je više nasmijalo prekrivanje feniksom. Tvoj drug očigledno ne zna mnogo o simbolici iza feniksa jer da zna sigurno ne bi izabrao baš to mitološko biće. :D

      (Satovi su ovdje glavni. Vode svoju politiku i niko im ništa ne može).

      Delete
  3. Da, to je to. Dodajem svoj potpis. :D

    ReplyDelete
  4. Slažem se i primjenjujem osim taksija :D Pješačim ako tramvaj ne naiđe. Srećom živim dovoljno u centru da si to mogu priuštiti :)

    ReplyDelete
  5. Nikad se ne bih mogla natjerat da citam uputstva :/
    A za ostalo se slazem, narocito za tetovaze!

    ReplyDelete
  6. Koliko sam dobra prema sebi samoj... Meni se sviđa što sam jutros pročitala u jednoj Hesseovoj knjizi, a on je to zapravo pokupio iz Svetog pisma, samo naglasio da je to najbolje pravilo ikada - ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe. Ako ljubiš samo sebe, egocentričan si i sebičan, ako ljubiš samo bližnjega svoga, imaš osjećaj manje vrijednosti i nesretan si...

    A jesi li tetovirala muška imena ili si na tuđim primjerima to pravilo naučila :D?

    ReplyDelete
  7. A nisam ja na to mislila pod tom rečenicom, već da je izgubljena bitka na drugim ljudima graditi temelje za sreću ili ljubav, radost bilo šta u životu. Barem je to moje pravilo jer su drugi ljudi prolazni. Ja to mogu izgraditi kao nešto čvrsto jedino na odnosu sa samom sobom. Možda to nekome zvuči kao egoizam. I to je ok.

    ReplyDelete
  8. A tetovaže... tuđe iskustvo. Sasvim mi je bilo dovoljno. :D

    ReplyDelete
  9. Hhahah čitanje uputstva! Siguran znak zrelosti i odgovornosti :p. Od ovog "Ljudi su od danas do sutra" može se napisati post sam za sebe.
    I btw, osim tetoviranja muških imena meni je smiješno i tetoviranje svog vlastitog imena. Tako znam jednog Ramu koji kad se predstavlja pokazuje podlakticu kaže "Ramo sine" :D i kada sam se ja išla tetovirati bio je tu jedan mladić od nepunih 18 ljeta kojeg je mama savjetovala da je ok da tetovira svoje ime jer to i citiram "nikad neće izaći iz mode" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je tvoja odlična. Tetovaža mislim. Barem koliko sam vidjela u onom postu s majicom. :D
      Ljeti se može vidjeti svega na ljudima, od imena, kineskih slova pa nadalje... ali zna biti i finih radova, još ako je na nekom finom muškarcu... Volim ljeto! :D

      Delete
  10. Ova pravila treba isprintati pa podijeliti prijateljima (ovima koji nisu od danas do sutra)!

    ReplyDelete
  11. Usvojiću ova pravila, pogotovo za čokoladu!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak