Topless Tuesday (Déjà vu blog)

Utorak je dan za svlačenje starih grešaka iz prošlosti, slojeva straha, nevjerice i anksioznosti. Utorak je dan za nove početke.
Ponedjeljak niko ne shvata ozbiljno, ali utorak je druga priča.
"Počinjem vježbati od utorka."
"Od utorka idem na dijetu."
"U utorak ću prestati da mislim o tome."
"Nakon utorka počinjem ozbiljno štedjeti."

Odmah zvuči ozbiljnije, jer utorak je dan.

Utorak je novi ponedjeljak, samo bez, ponedjeljkove lijenosti, mamurluka, neispavanosti, garfildovske mržnje i umora od subote i nedjelje.

Utorkom je ok ogoliti dušu pred potpunim strancem. Ne srijedom, ili nedobog petkom. Utorkom se stvaraju ideje, započinju poslovi. Utorak je dan. Utorak je moj dan.


Comments

  1. u utorak je liga šampiona, sve ostalo je nebitno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chelsea i Benfica... slab mi je to razlog da ostanem kući.

      Delete
  2. Moje mišljenje je da je svaki dan dobar za ženski toples :~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš i ja to mislim. A tek što bih pojedine muškarce natjerala da stalno hodaju topless.. ih. :D

      Delete
  3. Hej, kada sam ovo pročitala i razmislila utorak baš i nije toliko loš. Tada sam najsvježija, optimalna vremenska udaljenost od vikenda, u srijedu već mogu da namirišem vikend :).
    I thumbs up za komentar iznad mene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma utorak je odličan dan za početak... a da se ne lažemo kao za ponedjeljak. :-)

      Delete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=uRG-HTu2B60

    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidi Graškograda, nisam ga čula jedno par godina sigurno.

      Delete
  5. A meni rekli da se nista ne pocinje utorkom :))
    Inace, bio je ovo divan utorak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne slušaj ti njih ništa, to su sigurno neki petkoljubci. ;-)

      Delete
  6. hihihih jako interesantno,pratim te

    ReplyDelete
  7. Utorkom ne smiješ ništa šiti ni kupati se. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ni sjeći nokte vjerovatno.

      Delete
    2. Hahaha, i ja krenula ovo da napišem :)
      Ne smije se ništa raditi, koliko znam :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts