I am not who I say you are

Biberlee je izrazila želju da čuje i moje odgovore na sljedeća pitanja, a kako su pitanja zanimljiva, skontala sam što da ne. Pošto sam primjetila da su svi već obredali postove sa sličnom tematikom, neću nikoga imenovati, a i nemam apsolutno nimalo inspiracije za smišljanje nekih kreativnih pitanja.

1. Najdraži komad nakita i zašto?
Pošto sam više orjentisana na detalje kada je u pitanju izgled i znam izgubiti dosta vremena da složim neku odjevnu kombinaciju po svom ukusu, a većinom baš te detalje niko ne primjeti, ili samo pojedinci koji su i sami takvi, rekla bih naušnice.

2. Jesi li jednostavna ili komplikovana osoba - i potkrijepi objašnjenje anegdotom iz života! 
Ne znam jesam li komplikovana, ali imaju neki drugi epiteti u kojima se pronalazim i koji me čine komplikovanom. Iz života bih mogla navesti toliko toga, ali da bude što kraće, napisat ću samo dvije anegdote.

Imam jednu prijateljicu o kojoj često pišem na blogu - Anu. S Anom imam običaj poslijepodne trknuti u "stari" Robot da smažemo njihove uštipke, pa se vratiti u Stari grad da uzmemo kolač. Niko drugi nikada nije htio to raditi sa mnom. Svima je to prekomplikovano.

Tamo negdje sa 16. godina sam se zaljubila mahnito u jednog momka kojeg sam samo nakratko srela u kafiću u koji sam tad često izlazila. Trebalo mi je tri godine i bezbroj "potkupljenih da šute" da dođem do njegovog broja telefona, smognem hrabrosti i pošaljem poruku, te dogovorim kafu.
S druge strane, trebalo mi je nešto maje od sat vremena da shvatim da sam izgubila tri godine ninašta i nastojala sam ne ispasti kompletni idiot i završiti to sve na fin način. Kasnije je on mene ganjao, ali to je njegova priča. 
Još sam se jednom tako zaljubila gotovo na isti način, prije koju godinu, ali sam shvatila da je glupo ponovo to proživljavati iako mi i dan danas taj anonimus često padne napamet...

3. Koja je prva knjiga koju si pročitala?
Ne sjećam se. Mislim da bi to mogla biti jedna pjesmarica, koje više nemam i čijeg se naziva nažalost ne sjećam. Znam da je imala neke predivne dječije pjesme, poput Jedan cvijet, dva cvijeta (valjda se tako zove...).

4. Duga ili kratka kosa?
Imala sam i jako dugu i jako kratku. Ne shvatam izjave da je kosa mjerilo ženstvenosti. Jednom sam upoznala sasvim ćelavu djevojku koja je bila među pet najljepših ljudskih bića koje sam ikad u životu do sada vidjela. Hoću reći, kosa nije bitna.

5. 3 najvažnije osobine kod prijatelja?
Ne znam... još uvijek mi nije jasno na koji način biram prijatelje. Neki su mi danas više strani, nego bloggeri s ovog sajta, a opet ih smatram za prijatelje.

6. Da si kolač, kakav kolač bi bila?
Cheesecake s višnjama i bijelom čokoladom.

7. Tvoj tajni recept za opuštanje...?
Muzika ako je u pitanju nešto prolazno, a ako sam zaglavila, onda neka fizička aktivnost poput trčanja ili ako ništa drugo ne mogu uraditi sa sobom, onda skakanja po kući uz neki teški metal. 

8. Najbolji savjet koji si ikad dobila?
Mama mi je negdje u srednjoj školi jedan dan donijela upakovan mali uokvireni natpis - Jednom kad pokušaš promjeniti svijet vidjet ćeš da je puno lakše promjeniti svoje mišljenje. Nije da ga praktikujem, ali i dalje je to najbolji savjet koji sam dobila.

9. Koji dio svog tijela mrziš a koji voliš?
U suštini na svima mrzim koljena. Time me jedna draga prijateljica zarazila prošlo ljeto, nakon što smo cijelo poslijepodne provele buljeći u gola koljena prolaznika. Većinom su stvarno koljena ružna ili ja sad ne mogu više gledati normalno na koljena nakon tog iskustva s njom. Sve ostalo volim (na sebi barem).

10. Omiljeni časopis? Zašto?
Sad sam skontala da uopšte ne čitam štampane medije. Možda bih i čitala neke da su dostupni kod nas. Ali čitam AOM redovno.

11. Najdraža uspomena iz djetinjstva?
Čitavo djetinjstvo mi je jedna velika draga uspomena.



Comments

  1. Čudno, ali mislim da mi je obrada čak i draža :))
    Divan odabir u svakom slučaju :)

    ReplyDelete
  2. Volim prijatelje poput Ane. Volim za sebe misliti da sam i ja takva :D.

    ReplyDelete
  3. LMC - i meni je obrada draža. Mada obje prijaju za slušanje ovih dana.

    M - ja sve pokušavam Anu nagovoriti da opet piše blog. Pisala je negdje do prije godinu-dvije i sad neće više.
    Takvi prijatelji su posebno bogatstvo u životu.

    ReplyDelete
  4. Ajmeee cheesecake s višnjama i bijelom čokoladom DA DA DA! :D Fali mi šećera u krvi, sori :D

    ReplyDelete
  5. Nije komplikovano ići tako na krofnu, to je baš cute i samo najbolja prijateljica bi tako radila :). Mama zna najbolje.. Koljena?! Meni su eto laktovi ružniji sve zbrčkani i hrapavi.

    ReplyDelete
  6. SSviđa mi se novi dizajn btw, tako je ..veseo!

    ReplyDelete
  7. B - i ja volim komplikovane ljude. Život je zanimljiviji pored njih.

    HV - mazni jedan dok niko ne gleda. :D

    A - to su dva mjesta na dvije različite strane Sarajeva, ali i meni to nikad nije bilo komplikovano. Kasnije sam se sjetila i da sam znala radi pizze ići u Zenicu, ili radi kifli u Konjic. :D S pravim društvom ništa nije komplikovano.
    Pa nisu ni laktovi reprezentativni dio tijela slažem se, ali meni ništa mi ne može nadmašiti košćata koljena... :D
    I drago mi je za dizajn, baš sam se premišljala je li prešaren i naporan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj