Darivanje je moja supermoć (Déjà vu blog)

Dar je jedan od najjednostavnijih oblika da se nekome kaže toliko toga, bez ijedne jedine riječi.

Darom pokazujemo koliko nam je do osobe koju darujemo stalo, koliko pratimo šta nam govori, čemu bi se mogla radovati, šta bi moglo biti praktično, a šta totalno nepotrebno, ali tako specifično da je upravo radi toga predivan poklon.

Darovi mogu biti trajni, ne samo svojim postojanjem, nego i samom uspomenom na momenat koji je taj dar obilježio. Mogu biti skupi i luksuzni, a mogu biti jeftini i znak privrženosti. Ali definitivno svaki dar bi trebao biti jedinstven, barem po ideji koja stoji iza njega.

Uostalom svakim darom darujemo dio sebe. Neko što manji dio što je moguće, a neko nimalo ne škrtari i nesebično sebe daje iznova i iznova.

Baš zbog toga obožavam vrijeme darivanja i obožavam darivati voljene osobe. Nekada mjesecima ranije počnem razmišljati o ideji šta pokloniti nekome za rođendan, godišnjicu, diplomiranje, na useljenje, rođenje djeteta, vjenčanje, razvod, you name it.

Ipak, kao što je jedna mudra osoba već zaključila, najljepši su neosnovani darovi. Oni koje dijelimo ljudima da pokažemo koliko cijenimo što postoje, što su pored nas, što ih volimo i što i oni nas cijene i vole.

Darivanje je moja omiljena supermoć jer mi je sasvim svejedno da li će dar biti uzvraćen nekad ili neće, dok god mi je uspjelo da pogodim pravu stvar za dar, izazovem osmijeh i nekome ostavim jedan dio sebe, da ima ako želi.

Comments

  1. To je tako lijepo. Ja volim pamtiti šta mi ljudi govore da žele i onda se trudim ostvariti to kad dođe rođendan :)

    ReplyDelete
  2. Mislila sam da sam jedina koja ima takvo mišljenje. Iskreno ti zahvlajujem na ovom postu, koji me je oduševio jer si mi upravo ovim postom pročitala misli te izrazila na način na koji ja nisam znala izraziti. :* Hvala.

    ReplyDelete
  3. To je tako lijepo, ja i prijateljica imamo običaj da jedna drugoj dajemo sitne darove bez ikakvog povoda, čisto zato što se misli da bi se svidjelo onoj drugoj.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts