Novi komšija

Na prošlom blogu sam pisala o bračnom paru koji je, kako sam naknadno saznala, bio friško vjenčan, te su voljeli konzumirati brak u svim prostorijama, te u bilo kojem periodu dana.


Ispostavilo se da su te komšije bili podstanari i prije par mjeseci su odselili, a ja sam dobila novog komšiju. Ovaj komšija je muzički tip. Samac izgleda. 
Njegovi hobiji su sviranje gitare nakon 23 i urlanje uz svirku. Zvuci gitare su još i... slušljivi, ali dio s urlanjem... jedva podnošljiv.

Sinoć sam dva sata slušala kako muškarac daje sebi oduška uz Moloko. Svom snagom. Grlato. Razmišljala sam da li da mu se pridružim, ili pobjegnem od kuće.


Comments

  1. Haha, odlično. Moje komšije uopšte nisu zabavni, ne čujem ih. Nekad možda kad pričaju, jer im bude otvoren prozor, i meni. Ili dijete kako plače, ali jako rijetko. Seksa i muzike nigdje :D. A voljela bih da mi se neko s klavirom useli, eh :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoćeš da se mjenjamo? :D Prvi put kad sam čula da svira, pomislila sam da je klavir, pa eto... a i počesto pušta jako dobru muziku, nećeš morati paliti svoju. :D

      Delete
  2. Nedostaju li ti seks-komsije sad? Ja bih radije slusala booty calls nego skrnavljenje Moloko. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da budem iskrena nedostaju. Mada ne vjerujem da bi bilo količinski jednako akcije kao ranije. Dobili su bebaća. Sad mogu odmoriti malo. :D

      Delete
  3. Ja bih se sprijateljila s njim. :D I sama sam tak'a.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ima neko ko voli muzika, to sam ja. Moj je problem što patim od migrena, pa kad me spuca, kao što je jedna ovih dana glavu cijepala, ne mogu podnijeti nikakvu buku, ponajmanje urlanje.

      Delete
  4. Ništa bez dobrih čepova za uši :~)

    ReplyDelete
  5. e cao, cao, i put a spell on you by bryan ferry ti fali u postu iznad. ta mi je ponajdraza. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ta, i ova http://www.youtube.com/watch?v=xeXqtzusIU0 i još njih par. Meni je original najdraži, pa Ninina varijanta.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj