Is she a Cheetah?

Čitam jučer neki članak, navodno, prema tvrdnjama pojedinih profesora iz psihologije, postoji nekoliko indikatora ili okidača, koji će dovesti do nevjerstva žene.
Naprimjer određeni rođendani donose potencijalne okidače da žena, više nego obično, preispituje svoj život i ono što je do tada postigla. Punjenje tridesetog rođendana je takav slučaj, ili tridesetpetog, četrdesetog... Zavisno od toga koliko je inače zadovoljna svojim životom, toliko će slabiji ili jači okidač za razne "pogreške" i biti. A među tim pogreškama spada i nevjerstvo.

Kažu dalje i veličina plate utječe na povećanje šansi da će doći do prevare. Tako je primjećeno, na osnovu istraživanja s Univerziteta u Vašingtonu, da ljudi koji zarađuju preko 75000 dolara godišnje za 1.5% će prije imati vanbračne odnose, nego oni koji zarađuju ispod ili oko 30000 dolara godišnje. Žene onda varaju, ako njihov odabranik ne može ili neće s njima da proslavi i pohvali njihovu karijeru i poslovni uspjeh.

Žena će možda varati i zato što misli da je i sama prevarena. Jednom ili više puta. Sve je to pitanje osvete i želje za nanošenjem emotivne boli, one kroz koju je i sama prošla.
Varaju i kada nema dovoljno kvalitetnog ili ikakvog seksa. Nezadovoljstvo može biti gadan okidač.

Nekad će doći do nevjere i zbog nesigurnosti. Nesigurnih žena sigurno ne fali u vezama, a pretjerana nesigurnost uzrokuje potrebu da se čine razne afere sa strane. Time žena nalazi u drugima potvrdu da je privlačna, poželjna itd.

Ima i žena (rijetkih ali postoje, kažu tako u članku) koje ne vjeruju u monogamiju. A nekad će žena varati, jer nema petlje da raskine vezu ljudski i sporazumno.

I kad sam to sve pročitala, samo mi nije bila jasno, zašto je članak isključiv i govori samo o ženama. Kao da ovo sve jednako ne vrijedi i za muškarce. Ili je to potreba da se naglasi kako i žene varaju, kao da je iko ikada zaista sumnjao u to. 


Comments

  1. ne znam šta bih ti rekao, al znam da ću skinut zadnji film od justina, rekoše mi dobar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ono s Milom Kunis? Ja danas naskidala par korejanskih filmova, da probam nešto drugo za promjenu.

      Delete
  2. Ma ja iskreno mislim da će prevariti ko god hoće da prevari. Onaj koji ne želi varati neće prevariti pa makar mu sve ostalo bilo crno! To se odnosi i na muškarce i na žene.Meni su svi isti, bilo muško ili žensko. Sve zavisi kakva je ko osoba! :)

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekad čovjek samog sebe iznenadi i uradi ono što nikada nije mislio da hoće. Nikad stvari nisu crno bijele u životu. :-)

      Delete
  3. A ne kaze da ce prevariti muskarca ako on nije dobar prema njoj? Mada, u vecini slucajeva zene se najvise zaljepe za muskarca kad je kreten :). Ta su mi istrazivanja gluposti zamorna, bolje da su dali pare za to istrazivanje kakvoj javnoj kuhinji, njihovi rezultati mi ni iz dzepa ni u dzep

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa u dosta tih gore situacija on nije dobar prema njoj. Ali kako je to bilo napisano, nisam ja znala dočarati na pravi način... kao da je otkrivena topla voda. Ovakve gluposti najčešće pročitam dok čekam da me moj stomatolog primi. :D
      Ja vjerujem da ove gluposti "istražitelji" iz džepa svog finansiraju, malo je onih koji daju pare i za istraživanja krupnijih problema, a ne ove siće.

      Delete
  4. Ne znam što bih ti rekla, ja osobno prilično sumnjam u sposobnost ljudi da štajaznam... 40 godina budu monogamni. Čitala sam jednom zanimljiv, prilično iskarikiran, članak gdje je netko pričao kako je taj tradicionalni "jedna ljubav u životu" stil prije okej funkcionirao jer ono, kad živiš 30 godina nije bed 10-15 ostat vjeran :D

    Muči me to jer sam odrasla na bajkama o vječnoj ljubavi i tome :D al jebiga... Možda me netko jednog dana iznenadi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i ja ne vjerujem baš u monogamiju na duže staze. Vjerujem da neki ljudi uspjevaju to postići i da monogamija postoji, ali ne vidim sebe u tome. Barem ne s ovom pameti i u ovim godinama. Možda nekad. :-)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

O udomljavanju, nastavak