Tumači snova

Ne vjerujem u klasične sanovnike i teorije da određena životinja, ili određeni scenarij u snu znače baš ono što neko, ko je kao stručnjak za snove, kaže. 
Možda ima ljudi čiji snovi njima nešto predstavljaju, neku simboliku, neko otpetljavanje zamršenog klupka s jave, kroz san. To mi je prihvatljiva teorija i mogu shvatiti ljude koji slušaju to svoje nesvjesno "malo" Ja iz snova, kako bi uspostavili balans na javi. 

Nevezano za to, imam par prijatelja koji vole iz šale tumačiti snove. Povremeno se jedni drugima povjeravamo i izmišljamo iz najbanalnijih snova, najnevjerovatnije scenarije, šta bi ti snovi mogli značiti.

Nedavno sam sanjala jedan takav, banalno zanimljiv san i prepričala im, a evo kakva su mi tumačenja oni predložili.

Sanjala sam jednu scenu. Na farmi sam, ali ta farma više izgleda kao šumski put, nego kao farma. Sve je puno  lišća, a zemlja je crvenkasto smeđa i vlažna od kiše. Stojim s nekim anonimnim obrisima ljudi oko mene i posmatram neočekivani susret majke patke i pačića i majke koke i pilića, kojih je bilo manje od pačića. Svi su žute boje (i pačići i pilići) i dok to posmatram, glavom mi prolazi misao, sad će se pomiješati pilići i pačići. Sigurno će se pomiješati i pogubiti. I žao mi bi što će se to desiti.
Ali skroz neočekivano, pilići su se prepali i pobjegli daleko zajedno s kokoškom i od patke i od njene dječice. 

Zanimljiva tumačenja prijateljica su bila da su kokoške zapravo žene tračerice, a da su patke, pakosne žene, te da ću ja s neutralne pozicije posmatrati kako nečija pakost nadjačava nečiji zao jezik. 
Drugo tumačenje je bilo vezano za moj strah da će mi mačak propasti kroz prozor, ganjajući golubove i da me taj strah muči podsvjesno. (Mačak stvarno voli skakati na prozor da ganja golubove koji slete na lim ispred i ponekad se plašim ostaviti otvoren prozor da se ne zaleti i ne proleti s poprilične visine.)

Dok je muškog prijatelja to sve podsjetilo na Drugi svjetski rat i bitku za Berlin. 


Comments

  1. Cestitam!

    Citao sam tvoj blog, ravno sat vremena. Hvala!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

O udomljavanju, nastavak

Sarajevo Šangaj