That’s how much I love you

I just wanted to let you know that if I die and then maybe you die we will have a ghost party and I would make you all of your favorite flavor jello shots and we would get ghost face wasted because that’s how much I love you.


Jenna M.




Ma šta ljudi, lijepo ili ružno mislili o meni, barem prije nego se ukaže prilika da me bolje upoznaju, uvijek primjetim da ih najviše od svega iznenadi koliko je lako osvojiti moju ljubav. Niko od prve ne očekuje da samo tako, jednostavno i bez razmišljanja predam svoje srce njima u dlan i kažem eto Vam i radite sad s njim šta Vam volja.

U većini slučajeva, vrate mi ga slomljenog, pa moram mjesecima, a nekad i godinama, lijepiti sa strpljenjem ono malo od krhotina što mi je ostalo, ali to je tema za neki drugi put.


Popular posts from this blog

O postulatima zdravog razuma

Sarajevo Šangaj

Proces donošenja velikih životnih odluka